Da li ste se nekad zapitali – može li se od jedne kancelarije napraviti “srećno mesto” za rad?
Rad od kuće može biti izazov, ali kreiranje namenskog, dobro osmišljenog radnog prostora može napraviti veliku razliku. Šta god da imate na umu kada je opremanje ovog dela doma u pitanju, vaš osnovni cilj bi trebao biti stvaranje funkcionalnog ali i podjednako privlačnog prostora. Evo par ključnih saveta koji vam mogu pomoći u tome...
Neka vam sve bude na dohvat ruke
Dobro organizovan radni prostor je od suštinskog značaja za produktivnost, pa se zato uverite da je sve što vam je potrebno za rad tu, na dohvat ruke. To su, dakle, sve one stvari koje najčešće koristite a koje biste trebali da odaberete tako da vam istovremeno budu praktične ali i dovoljno privlačne – s obzirom da će vam stajati ispred nosa. Primera radi, ako se bavite projektom koji od vas zahteva da redovno sređujete fascikle – neka one budu lako dostupne i arhivirane na način koji ih čini jednostavnim za pronalaženje (u tu svrhu slobodno možete posegnuti za fasciklama u boji).
Neka ovaj deo stana bude uredan
Kućna kancelarija lako može postati neka vrsta deponije za neotvorenu poštu i sve one predmete kojima ćete se “pozabaviti kasnije”. A ove stavke sigurno neće doprineti onom srećnom osećaju već će u vama probuditi želju da jednostavno nestanete iz ove sobe. Teško je ostati koncentrisan i biti produktivan (pa i srećan!) kada ste u gomili nereda, zar ne? Uverite se zato da u ovom prostoru sve ima svoje mesto, dodajte pravu vrstu skladišta oko svoga stola, i razmislite o tome kako najkreativnije možete iskoristiti vertikalni prostor. Odmah sortirajte, arhivirajte ili odbacite svu papirnu poštu a na kraju dana obavezno sredite svoj sto – sledećeg jutra će vam biti drago što ste to uradili!