Kancelarijski prostor fokusiran na dobrobit i produktivnost svojih zaposlenih

Više slika

Više slika

Kako stvoriti radno okruženje koje će poboljšati produktivnost svojih zaposlenih?

Ova simpatična kancelarija ima rešenje! Naime, ovaj radni prostor ima interesantan tlocrt zasnovan na aktivnostima fokusiranim na dobrobit i produktivnost zaposlenih. Iako su različite, zone zajedno upotpunjuju jedna drugu. Ova raznolikost takođe pomaže korisniku da prelazi između prostorija, raspoloženja i načina razmišljanja, podstičući kreativnost i interakciju.

Pogledajte, na primer, kontrast između plafona u hodnicima, salama za sastanke i radnim prostorima. Na momente čak stičemo utisak da se radi o nekakvoj udobnoj porodičnoj kući, a ne o klasičnoj kancelariji. Čini se da je lako raditi u ovakvom veselom okruženju, te da su sve oblasti jasno i precizno definisane kako nijedan zaposleni ne bi imao problem da se dublje fokusira na svoj rad u tišini - naravno, u trenucima kada je to neophodno.

Ergonomija je bila još jedna od ključnih tačaka razmatranja i tu se definitivno mora odati priznanje dizajnerima koji su radili na uređenju ovog kancelarijskog prostora. Na primer, pojedinačne radne stanice su postavljene uz spoljašnje zidove zgrade tako da imaju koristi od direktnog dnevnog svetla. Stakleni pregradni zidovi obezbeđuju da i druge oblasti dobijaju ovo prirodno svetlo. Pregradni zidovi su od vitalnog značaja za akustiku što je još jedan ključni aspekt uređenja radnog prostora.

Zanimljivo je pomenuti da su u javnim prostorima zidovi obloženi akustičnim panelima, dok je za sale za sastanke izabran flic koji takođe savršeno apsorbuje zvuk. Drveće fikusa i druge veće sobne biljke pomažu da se obezbedi kvalitet vazduha i zdrava mikroklima. Recepcija izrađena po meri dočekuje zaposlene i klijente, i na neki način uvodi u priču ostatka dizajna kancelarije.

U blizini recepcije nalaze se čak i pojedinačni poštanski sandučići koji ilustruju da su mnogi zaposleni često u pokretu. Kako drugačije, kada se radi o kompaniji koja se bavi transportom? Ovde svi, dobro promišljeni detalji otkrivaju cilj kompanije, i upravo to je dokaz da jedan radni prostor može biti fokusiran na dobrobit i produktivnost svojih zaposlenih.

Povezane teme

03.04.2024 Office

Kako koristiti tamne boje za stvaranje lepog i inspirativnog radnog okruženja?

Dok se svetle nijanse često povezuju sa prostranošću i osveženjem, tamne boje sve više dobijaju na popularnosti zbog svoje sposobnosti da stvore elegantnu i fokusiranu radnu atmosf...

31.03.2024 Office

Tepisi kao ključni detalji koji oblikuju atmosferu i estetiku kućne kancelarije

Čini se da je uloga tepiha još istaknutija upravo u okviru kućne radne zone, jer ova prostorija često predstavlja centralno mesto za rad, stvaranje i produktivnost u kući.

28.03.2024 Office

Luksuzne kućne kancelarije: rad i uživanje u estetski privlačnom ambijentu

Luksuzne kancelarije pružaju mesto gde se može efikasno raditi, ali i uživati u estetski zadovoljavajućem ambijentu koji inspiriše produktivnost i kreativnost.

25.03.2024 Office

Kancelarije koje dokazuju da sa zelenom bojom jednostavno nema greške

Zelena boja, koja simbolizuje prirodu i svežinu, donosi sa sobom niz pozitivnih efekata koji mogu poboljšati radno okruženje i podstaći produktivnost.

22.03.2024 Office

Kancelarija u bašti - da ili ne?

Između cvrkuta ptica i zelenih površina, kancelarija u bašti postaje oaza produktivnosti i inspiracije za mnoge moderne radnike.

19.03.2024 Office

5 ideja za dekoraciju kućne kancelarije sa Instagrama

Bez obzira da li preferirate čist i jednostavan izgled ili živopisne detalje koji privlače pažnju, Instagram je mesto gde možete pronaći ideje koje odgovaraju vašem ukusu i stilu.

16.03.2024 Office

5 ergonomskih grešaka koje treba izbegavati u kućnoj kancelariji

Ukoliko i vi provodite sate i sate pogrbljeni ispred svog laptopa ili računara - niste sami, mnogi ljudi su danas suočeni sa istim izazovom.

13.03.2024 Office

Dizajn efikasne kućne kancelarije koja promoviše maksimalnu produktivnost

Da bismo postigli najbolje rezultate u radu od kuće, važno je da pažljivo planiramo i dizajniramo prostor kako bi odgovarao individualnim potrebama i stilu rada.

10.03.2024 Office

4 karakteristike male ali dobro organizovane kućne kancelarije

Rad od kuće od nas zahteva da budemo mnogo kreativniji u pogledu dizajniranja savršenog prostora, takozvane kućne kancelarije.

07.03.2024 Office

Transformacija kućne kancelarije: saveti za efikasniji i inspirativniji radni prostor

Ovo su saveti koji vam mogu pomoći da stvorite inspirativan i funkcionalan radni prostor koji će podržati vašu produktivnost i kreativnost.

04.03.2024 Office

Boje koje možda baš i nisu tako dobar izbor za vašu malu kućnu kancelariju

Da biste napravili pravilan izbor, ključno je razumeti koje boje treba izbegavati. Kada eliminišete potencijalno kontraproduktivne opcije, možete se usredsrediti na pronalaženje id...