Nemački arhitektonski biro Ippolito Fleitz Group razvio je novi prodajni centar za CIFI holding kompaniju u Čongkingu.
"Oni su mladi, imućni i obožavaju život,“ kažu arhitekti nove generacije kineskih potrošača. "Ali oni takođe imaju posebne snove - ovo je iskustvo kontakta sa prirodom, želja za izvrsnim i estetskim načinom života, daleko od užurbanosti mega-gradova."
Odgovor na ovaj zahtev bila je izgradnja kancelarijskog prostora za kompaniju CIFI. Zamišljen je ne samo kao spektakularni prostor već i kao simbol snova kupaca i važno sredstvo komunikacije za brend. Zgrada otelotvoruje ideju stanovanja, koja je u skladu sa prirodom i daje osećaj prostranosti. Prema autorima projekta, ovo nije samo mehanizam prodaje, već poziv za sve zainteresovane da informacije dobiju u opuštenoj atmosferi.
Nakon završetka faze prodaje, zgrada se može koristiti kao restoran ili klub. CIFI prodajni centar smešten je na periferiji metropole sa preko 30 miliona stanovnika, okružen planinama i šumama. Spolja, dvospratna zgrada podseća na umetničku galeriju, sličnost sa kojom naglašava delikatnu paletu, uključujući nijanse bele i sive. Eksponati su nameštaj i umetnički predmeti, vidljivi kroz panoramske prozore, zahvaljujući kojima se zgrada stapa sa pejzažom. Predmeti, takođe, svojim oblikom, strukturom i dekoracijom odjekuju sa okolnim pejzažem, doprinoseći dijalogu prirode i umetnosti, unutrašnjem i spoljašnjem. Tako se posetioci podsećaju da je novi stambeni prostor usko povezan s prirodom - ovo je zeleno utočište izvan Čongkinga.
Prodajni centar je otvoren ne samo za prirodu, već i za kupce: za njih su obezbeđene intuitivne rute. "Ideja je bila da posetioci ne mogu sve da vide odjednom i dobiju priliku da bolje upoznaju svet CIFI."
Glavne teme na donjem spratu su brend teme i lokacija okruga, a na gornjem spratu je sam projekat, njegova arhitektura i dizajn u centru pažnje. Sve teme su obrađene sa različitih stanovišta i predstavljene su, uključujući upotrebu multimedije.