Svaka kompanija poseduje svoju radnu filozofiju, svoj lični komplet internih vodilja i načine dostizanja uspeha...
Za brend GitHub, tajna se krije u saradnji. Tim ove kompanije koja se bavi razvojem računarskih softvera, startovao je u veoma skromnim uslovima, ali je slično svim ostalim brendovima u branši, za svega šest godina uspeo da postane odeljenje vrendo 900 miliona dolara, sa imenom poznatim u svim kompjuterskim krugovima, bilo gde na svetu.
U početku su zaposleni pisali svoje kodove u barovima, kafićima ili ličnim kućnim kancelarijama, a kako su stvari napredovale, osnovano je prvo zvanično radno mesto kompanije. To je 5.109 m2 prostora u SoMa distriktu San Franciska, dizajniranih od strane brendova FENNIE+MEHL Architects i Studio Hatch. Očekivali biste da se stvari promene nakon kreiranja korporativnih kancelarija i dizajnerskog segmenta, ali štab GitHub kompanije ponovo otrkiva svoje korene, ostajući zabavan i unikatan do kraja.
Ovde ne postoje hladne i stroge radne površine. Zapravo, ovo ni u kom slučaju nisu konvencijalne kancelarije i glavne ustanove. Umesto upotrebe sala za sastanke i formalnih kancelarija, zaposleni ovog brenda provode svoje vreme u barovima, kafićima i mnogobrojnim „opuštenim“ površinama, u kojima mogu sarađivati i funkcionisati na drugačijem nivou. Sa druge strane, ovaj nedostatak formalnosti i striktnih pravila deluje kao recept za uspeh kompanije.
Svakog jutra, zaposleni brenda GitHub, odlučuju gde će tog dana raditi. Oni mogu izabrati između dva bara, nekoliko kafeterija, biblioteke, muzeja, spikizija, pa čak i svog ličnog doma. Ovde se sve zasniva na slobodi izbora, saradnji i nezavisnom razmišljanju. Deluje kao da je nekonvencijalni sistem rada, nastao u samom početku, pomogao da kompanija dođe do tačke u kojoj se nalazi danas, tako da su arhitekte upravo u tome pronašle glavnu inspiraciju kako bi preveli ovu filozofiju u savršeni enterijerni dizajn.
N.Đ.
Izvor: Homedit