Funkcionalna i vesela kancelarija koja prati hibridni model rada

U pitanju je renoviranje kancelarije u Pragu koja se sada može pohvaliti poboljšanom funkcionalnošću i fleksibilnošću za hibridni model poslovanja...

Globalni lider u digitalnoj bezbednosti i privatnosti, Avast, s ponosom je prikazao svoje preuređene kancelarije u Pragu koje su, zbog situacije sa pandemijom, bile zatvorene od marta prošle godine. Kompanija je to vreme iskoristila da prilagodi prostor kako bi bolje odgovarao novom hibridnom radnom modelu predstavljenom u januaru ove godine.

Cilj sedmomesečne rekonstrukcije bio je da zaposlenima ponudi fleksibilne i prijatne prostore za fokusirane aktivnosti, timsku saradnju, generisanje ideja i inovacije, uz podršku sastancima. U pitanju je radno mesto za oko 600 zaposlenih koji su izabrali da rade u kancelariji, i oko 300 onih koji su preferirali hibridni model, odnosno takozvani „rad sa bilo kog mesta“.

Na šest spratova, dodato je ukupno 24 sale za sastanke, 14 formalnih i 10 neformalnih, kao i osam zvučno izolovanih mikrokancelarija. Postoji i 10 tihih zona za osoblje i timove koji moraju da rade u tihom okruženju. U celoj kancelariji, razni fleksibilni nameštaj pomaže u podršci različitim funkcionalnim zonama, uključujući stolove za sedenje i postolje na točkovima, kao i konstrukcije na kosim krovovima.

Napravljene su i sobe za jogu, masažu, edukativne aktivnosti za decu, a dograđen je i produžetak dečijeg kutka koji uključuje i mesto za bebe.

Sedmi sprat, koji je nekada bio kantina i prostor za odmor, pretvoren je u multifunkcionalni prostor gde zaposleni mogu sami da spremaju hranu i sastaju se. Na svakom spratu je i čajna kuhinja u kojoj je, pored toplih i hladnih napitaka, besplatan izbor sendviča, slatkih peciva, jogurta i voća.

Izvor: officesnapshots

Povezane teme