Mnogi zaposleni se tek prilagođavaju hibridnom radu, a ovo su neki od elemenata dizajna kancelarija koje ćemo viđati tokom 2024. godine...
Nova godina donosi beskrajne mogućnosti i priliku za ponovno pronalaženje. Mnogi zaposleni mogu biti iznenađeni kada otkriju da se stvari u njihovom radnom okruženju menjaju, jer poslodavci pomeraju svoj fokus i nameću snažniji i značajniji povratak na kancelarijske zahteve. Više od 60% kompanija je već implementiralo takozvano hibridno okruženje na radnom mestu i zalaže se vraćanje svojih zaposlenih u kancelarije.
Koncept dizajniranja fleksibilnih kancelarijskih prostora koji podržavaju inovacije, fokusirani rad i saradnju nije baš nov jer su se ovi aspekti već uveliko istraživali i pre pandemije. No, sledeća era dizajniranja radnog mesta se odnosi na ponovno upoznavanje zaposlenih sa svim stvarima koje kancelarija može da ponudi, potpuno opremljena svim stvarima koje ne mogu da dobiju iz potpuno udaljenog okruženja.
photo: iStock
Nova godina nudi priliku da dizajnirate imajući na umu krajnjeg korisnika i kreirate funkcionalne prostore koji izazivaju osećaj pripadnosti i podrške svim zaposlenima – ponovni uvod u ono što je nekada bilo tako poznato, ali sada izgleda bolje nego ikad. Najbolja iskustva, velika i mala, stvaraju jedinstvene veze i trajne uspomene, ali takođe imaju tendenciju da izazovu osećaj propuštanja prilika za one koji nisu u mogućnosti da prisustvuju sastancima.
Kada namerno dizajnirate kancelariju i nudite svrsishodna iskustva koja zaposleni ne mogu da steknu nigde drugde, to čini odluku da uđu u kancelariju lakšom i mnogo privlačnijom. Pošto se mnogi zaposleni ponovo upoznaju sa novom realnošću hibridnog rada, postoji nekoliko elemenata dizajna koje možemo očekivati da vidimo 2024. godine.