Dobra organizacija je pola savršenog opremanja kancelarije

Više slika

Više slika

Ova kancelarija je dokaz da dobra organizacija radnog prostora znači bolju produktivnost svih zaposlenih.

Dobra organizacija radnog prostora je potreba da se neguje lično blagostanje. Koji god model organizacije preduzele, kompanije će sasvim sigurno biti na dobitku. Baš kao što je to slučaj sa kompanijom Better - tehničkim provajderom iz Ljubljane čija je misija da unapredi zdravlje i brigu o pojedincima na lokalnom nivou. 

Kompanija je prepoznata kao inovator i lider u razmišljanju na nekoliko ključnih tržišta i svetski je lider u otvorenim proizvodima zasnovanim na EHR-u (digitalnom zapisu medicinske dokumentacije). Dobar uspeh kompanije učinio je da se tim brzo preseli u nove prostorije, a to je automatski podrazumevalo i brzo prilagođavanje očekivanom rastu poslovanja.

Kao i u slučaju boljeg poslovnog modela, bilo je od suštinske važnosti da se stvori nešto što se odnosi na sve, ali što takođe odgovara specifičnim potrebama svake osobe, odnosno pojedinca. Ovo je ujedno bila i praktična i etička briga jer je kompanija od starta želela da stvori kulturu radnog mesta koje organizaciju čini privlačnim aspektom dizajna.

Kao ključni deo projekta, na početku su napravljene opsežne studije organizacije i korišćenja prostora kako bi se podržao dizajn koji bi zadovoljio trenutne potrebe, ali i bio dovoljno fleksibilan da se prilagodi promenama kompanije u budućnosti.

Jedan od specifičnih izazova je predstavljala i zgrada koju je kompanija izabrala za svoj novi dom gde su se morale maksimizirati linije komunikacije na čak sedam spratova i dva ogromna podruma. Bilo je bitno da svaki sprat zgrade ne postane samostalna jedinica ili da bude posvećen isključivo jednom određenom odeljenju.

Svaki sprat nudi različite vrste objekata, pogodnosti i radnih prostora, podstičući ljude da se kreću po zgradi, stvarajući tako formalne i neformalne tokove informacija. Spratovi sadrže prostor za neformalne razgovore uz kafu, ali svaki koristi sopstvenu paletu boja kako bi pomogao u pronalaženju puta i ponudio osećaj posebnosti mesta.

Veći zajednički prostor u prizemlju uključuje restoran i više zasebnih prostora za sastanke. Ono što je najvažnije, ne postoji sprat posvećen izvršnom odeljenju za direktore poslovanja - svi su u tome zajedno!

Povezane teme

16.03.2024 Office

5 ergonomskih grešaka koje treba izbegavati u kućnoj kancelariji

Ukoliko i vi provodite sate i sate pogrbljeni ispred svog laptopa ili računara - niste sami, mnogi ljudi su danas suočeni sa istim izazovom.

13.03.2024 Office

Dizajn efikasne kućne kancelarije koja promoviše maksimalnu produktivnost

Da bismo postigli najbolje rezultate u radu od kuće, važno je da pažljivo planiramo i dizajniramo prostor kako bi odgovarao individualnim potrebama i stilu rada.

10.03.2024 Office

4 karakteristike male ali dobro organizovane kućne kancelarije

Rad od kuće od nas zahteva da budemo mnogo kreativniji u pogledu dizajniranja savršenog prostora, takozvane kućne kancelarije.

07.03.2024 Office

Transformacija kućne kancelarije: saveti za efikasniji i inspirativniji radni prostor

Ovo su saveti koji vam mogu pomoći da stvorite inspirativan i funkcionalan radni prostor koji će podržati vašu produktivnost i kreativnost.

04.03.2024 Office

Boje koje možda baš i nisu tako dobar izbor za vašu malu kućnu kancelariju

Da biste napravili pravilan izbor, ključno je razumeti koje boje treba izbegavati. Kada eliminišete potencijalno kontraproduktivne opcije, možete se usredsrediti na pronalaženje id...

01.03.2024 Office

Zanimljivi načini za korišćenje tapeta u kućnoj kancelariji

Tapete su izvrstan način da transformišete kućnu kancelariju u prostor koji odražava vaš stil, jača produktivnost i čini radno iskustvo ugodnijim i inspirativnijim.

27.02.2024 Office

5 stvari koje najorganizovaniji ljudi imaju u svojoj kućnoj kancelariji

Efikasno organizovanje kućne kancelarije čini ponedeljak ujutru malo lakšim, jer vam daje prostor u kome je lako raditi i pomaže vam da ostanete usredsređeni i lako prođete kroz li...

24.02.2024 Office

10 inspirativnih ideja za uređenje kućne kancelarije

Otkrijte tajne stvaranja produktivnog, elegantnog i personalizovanog prostora koji ne samo da povećava vašu efikasnost, već vas i motiviše svakog dana.

21.02.2024 Office

Kancelarija kao druga kuća: vodeći trend u dizajnu radnih prostora za 2024. godinu

Svaki trend je odgovor na rastuće potrebe za prilagodljivošću, dobrobiti zaposlenih i ekološkom odgovornošću i održivošću na radnom mestu.

18.02.2024 Office

10 načina za stvaranje osećaja boemske ležernosti u kućnom radnom prostoru

Svet boemske ležernosti u kućnoj kancelariji je mesto gde se udobnost kombinuje sa kreativnošću, a sve u cilju stvaranja prostora koji odiše opuštenom atmosferom i inspiracijom.

15.02.2024 Office

Transformišite kućnu kancelariju samolepljivim folijama u školskom stilu

Ove folije ne samo da pružaju funkcionalnost za pisanje i brisanje, već i dodaju estetski element koji podseća na klasičnu učionicu.