Dobra organizacija je pola savršenog opremanja kancelarije

Ova kancelarija je dokaz da dobra organizacija radnog prostora znači bolju produktivnost svih zaposlenih.

Dobra organizacija radnog prostora je potreba da se neguje lično blagostanje. Koji god model organizacije preduzele, kompanije će sasvim sigurno biti na dobitku. Baš kao što je to slučaj sa kompanijom Better - tehničkim provajderom iz Ljubljane čija je misija da unapredi zdravlje i brigu o pojedincima na lokalnom nivou. 

Kompanija je prepoznata kao inovator i lider u razmišljanju na nekoliko ključnih tržišta i svetski je lider u otvorenim proizvodima zasnovanim na EHR-u (digitalnom zapisu medicinske dokumentacije). Dobar uspeh kompanije učinio je da se tim brzo preseli u nove prostorije, a to je automatski podrazumevalo i brzo prilagođavanje očekivanom rastu poslovanja.

Kao i u slučaju boljeg poslovnog modela, bilo je od suštinske važnosti da se stvori nešto što se odnosi na sve, ali što takođe odgovara specifičnim potrebama svake osobe, odnosno pojedinca. Ovo je ujedno bila i praktična i etička briga jer je kompanija od starta želela da stvori kulturu radnog mesta koje organizaciju čini privlačnim aspektom dizajna.

Kao ključni deo projekta, na početku su napravljene opsežne studije organizacije i korišćenja prostora kako bi se podržao dizajn koji bi zadovoljio trenutne potrebe, ali i bio dovoljno fleksibilan da se prilagodi promenama kompanije u budućnosti.

Jedan od specifičnih izazova je predstavljala i zgrada koju je kompanija izabrala za svoj novi dom gde su se morale maksimizirati linije komunikacije na čak sedam spratova i dva ogromna podruma. Bilo je bitno da svaki sprat zgrade ne postane samostalna jedinica ili da bude posvećen isključivo jednom određenom odeljenju.

Svaki sprat nudi različite vrste objekata, pogodnosti i radnih prostora, podstičući ljude da se kreću po zgradi, stvarajući tako formalne i neformalne tokove informacija. Spratovi sadrže prostor za neformalne razgovore uz kafu, ali svaki koristi sopstvenu paletu boja kako bi pomogao u pronalaženju puta i ponudio osećaj posebnosti mesta.

Veći zajednički prostor u prizemlju uključuje restoran i više zasebnih prostora za sastanke. Ono što je najvažnije, ne postoji sprat posvećen izvršnom odeljenju za direktore poslovanja - svi su u tome zajedno!

Povezane teme

16.05.2025 Office

Ovo su najbolji saveti za sve one koji žele da imaju luksuzn(ij)u kancelariju u svom domu

Svakodnevno putovanje na posao postalo je prošlost za većinu ljudi, vreme je da naše kućne kancelarije zablistaju punim sjajem! Možda radite iz zasebne sobe koja obavlja dvostruke...

08.05.2025 Office

Ideje za organizaciju kućne kancelarije koje zabavu čine funkcionalnom

Delimo sa vama ideje za zabavniji dizajn kućne kancelarije... Hajde da budemo realni. Kućne kancelarije mogu izgledati prilično dosadno. Imate sto, stolicu, računar i verovatno niš...

06.05.2025 Office

Prefinjeni stil francuskih kancelarija stiže do vas

Pariz je nepresušan izvor inspiracije i svakako grad kome se okrećemo kada nam treba doza stila i elegancije. Jedinstven i primamljiv francuski stil, nadahnuće je za mnoge oblasti...

02.05.2025 Office

Kancelarija u potkrovlju

Kućna kancelarija u potkrovlju nudi izolovan, svetao i prilagodljiv radni prostor koji podstiče produktivnost i ravnotežu između posla i privatnog života.

25.04.2025 Office

Donesite svežinu proleća u vašu kućnu kancelariju

Unošenje prolećnih boja u vaš radni prostor može udahnuti novi život u vašu okolinu i inspirisati kreativnost i produktivnost.

13.03.2025 Office

Kako da rad od kuće postane svakodnevno zadovoljstvo?

Rad od kuće više nije samo nekakva povremena pojava, već naša realnost i svakodnevnica... Dizajneri enterijera postali su zaduženi za besprekorno uređenje još jedne sobe – kućne ka...

05.03.2025 Office

Kancelarija kao veliko igralište: kada odlazak na posao postane uživanje

Zavirite u održivi radni prostor sa visokom udobnošću i optimalnom simbiozom posla i svakodnevnog života. Ovaj radni prostor smešten u višespratnici uključuje tri krovne terase, ka...

18.02.2025 Office

Zašto je skandinavski stil idealan za kućnu kancelariju?

Skandinavski dekor je doživeo ogroman porast popularnosti u poslednjih nekoliko godina, a mi smo tu da sa vama podelimo neke ideje za opremanje kućnih kancelarija upravo u ovom sti...

12.02.2025 Office

Inspirativne ideje za uređenje ženskog radnog prostora kod kuće na početku proleća

Zima je blaga ove godine, ali to nam ni najmanje ne smeta jer je boravak na otvorenom i uživanje u sunčevim zracima ono što svi željno iščekujemo.

20.01.2025 Office

Prednosti stvaranja zona za odmor i relaksaciju u kancelariji

Postoji jedna stara izreka koja kaže: “umetnost opuštanja je deo umetnosti rada“... Kreativnost ponekad zahteva da skrenemo pogled sa ekrana računara i tastature, protegnemo noge,...

16.01.2025 Office

Provereni saveti za odabir savršenog tepiha za vašu kućnu kancelariju

Pažljiv odabir tepiha postaje važan korak ka stvaranju uravnoteženog i ugodnog radnog prostora unutar vašeg doma.