Dizajn kancelarije koji obezbeđuje uspešno poslovanje

Da biste maksimizirali vrednost svog kancelarijskog prostora, bilo da je reč o kućnoj ili standardnoj varijanti, važno je razmotriti šest glavnih stavki...

Ukoliko ste rešeni da svoje poslovanje izdignete na jedan viši i kvalitetniji nivo, vreme je da se odmaknete i dobro razmislite o svom dosadašnjem radu, a zatim pogledate napred i postavite sebi i svojoj kompaniji neke nove ciljeve. Protekli period možda jeste bio pomalo neočekivan i čudan, ali to ne znači da se iz njega nisu izrodile neke nove životne, pa samim tim i poslovne mogućnosti.

Činjenica je da sada radimo drugačije. Ne provodi se toliko vremena u kancelariji, radimo na raznim mestima, više zavisimo od tehnologije. Postoje novi prioriteti u našim životima, radu i okruženju i važno je da ih prepoznamo i poštujemo.

Podaci pokazuju da bi većina nas želela da se vrati u kancelariju jer cenimo interakciju sa kolegama i kolektivne alate i resurse koje možemo da delimo. Imamo priliku da ponovo procenimo alate i prostore koji bolje podržavaju naš rad da bismo zadatke obavljali na kreativniji ali i efikasniji način.

Da bi se maksimizirala vrednost kancelarije, postoji nekoliko jednostavnih koncepata koji se moraju uzeti u obzir. Većina njih nije skupa i jednostavno zahteva pažljivo razmišljanje. U nastavku teksta upoznajemo vas sa njima...

« 1 2 3 4 5 6 »

Povezane teme