U poslednje vreme, sve veći broj ljudi radi od kuće zbog čega dizajn kućnih kancelarija postaje sve važnija stavka kada je u pitanju uređenje enterijera...
Glavno pitanje koje se postavlja pri opremanju radnog prostora kod kuće glasi: kako stvoriti radnu zonu koja je istovremeno udobna, funkcionalna i podsticajna kada je u pitanju produktivnost? Kućna kancelarija više nije samo luksuzni dodatak, već esencijalni prostor za mnoge ljude.
Da bismo postigli najbolje rezultate u radu od kuće, važno je da pažljivo planiramo i dizajniramo prostor kako bi odgovarao individualnim potrebama i stilu rada. Ovo su razmatranja koja treba uzeti u obzir:
RADNI PROSTOR BEZ OMETANJA
Glavni razlog zašto imamo kancelarijski prostor na prvom mestu je da ostavimo po strani sva ometanja domaćinstva i fokusiramo se na naš posao. Dakle, počnite tako što ćete stvoriti prostor koji će služiti isključivo u radne svrhe. U zavisnosti od veličine vaše kuće ili stana, možete pretvoriti sobu u kućnu kancelariju ili koristiti deo (ili ceo) zida sobe kao kancelarijski prostor. Glavna ideja je da se odvojite od drugih oblasti.
UREĐAJI KOJE SVAKODNEVNO KORISTITE
Radni uređaji takođe diktiraju koliko prostora ćete morati da koristite kao kućnu kancelariju. U zavisnosti od vrste posla koji obavljate, vaša radna oprema može da varira: laptop, desktop sa više ekrana, knjige, datoteke i tako dalje. Odmerite svoje mogućnosti da biste razumeli šta je zaista neophodno i šta služi kao deo vaše radne rutine umesto da koristite prostor za nešto što ne koristite svakodnevno.
ADEKVATNO SKLADIŠTE
Za skladištenje svih kancelarijskih potrepština mora biti planirano dovoljno prostora. I to na vreme! Što duže odlažete ovaj zadatak, to ćete biti bliže nagomilavanju materijala i pretrpavanju prostora. Ako nemate ugrađene police na zidu, razmislite o običnoj polici za knjige ili radnom stolu sa adekvatnim prostorima za skladištenje. Takođe, održavajte svoj radni prostor organizovanim da biste efikasno koristili prostor. Možete koristiti mnoge jednostavne dekorativne ideje kao što su tacne, čaše za olovke, držači za kartice i tako dalje da biste olakšali radni tok.