Četiri najbolja načina za uređenje poslovnog prostora

Kancelarija je zapravo vaša druga kuća. To je mesto gde se borite za nove poslovne prilike, kreirate i ostvarujete svoje profesionalne ambicije. Radni prostor takođe ima veliki udeo u identitetu firme, funkcionisanju tima i u tome kako će ga doživeti vaši klijenti.

Najproduktivnije radno okruženje treba vešto da spaja atmosferu ugodnog kućnog prostora sa profesionalnim ambijentom i na taj načinponudi zaposlenima izbalansiran prostor za svakodnevni rad.Bilo da poslovni prostor uređujete prvi put ili želite da udahnete nov život u postojeći, postoje odlični i istovremeno jednostavni načini da to uradite (a da pritom ne probijete budžet).

Pokušaćemo da vam u ovome pomognemo našim savetima za uređenje poslovnog prostora.

1. Prvi utisak je jako važan. Zamislite da prvi put dolazite u svoj office. Kakav „prvi utisak“ ostavlja? Da li deluje toplo i pozivajuće ili sterilno i monotono? Da li uliva poverenje klijentima i povećava produktivnost zaposlenih? Da li vaš radni prostor predstavlja oličenje vrednosti vaše firme? Uvek gledajte da ulaz u vaš poslovni ambijent bude čist, uređen i zanimljiv na neki način. To ne znači da treba da izgleda neozbiljno, ali zid u jarkoj atraktivnoj boji, zanimljive tapete ili art print velikog formata mogu vrlo lako da daju odličan prvi utisak o vama i prostoru u kojem radite.

2. Vodite računa o izboru nameštaja. Kancelarijski nameštaj može da bude vrlo skupa investicija, a pritom u mnogo slučajeva može imati kontraefekat upravo zbog svoje neutralnosti. Naravno da je udoban radni nameštaj za zaposlene jako bitna stavka, tu se slažemo, ali zašto ne iskoristiti priliku da sa ostalim nameštajem u prostoru stvorite toplu, prijateljsku atmosferu? Ugodna komoda u interesantnim nijansama ili klub stolovi u toplim drvenim tonovima možda su baš taj mali detalj koji bi vas učinio vizuelno privlačnijim za saradnju.

3. Uređena i sortirana dokumentacija. Ova stavka je,u prvom redu,od velikog značaja za vas, jer haotična dokumentacija i kancelarijski pribor asociraju na haotično poslovanje. Vodite računa da sve ima svoje mesto i da urednost govori o vašem profesionalizmu.

4. Prazni zidovi nisu opcija.Svakako da poslovni prostor nije naš dom, ali neke elemente iz kućnog ambijenta možemo preseliti i u poslovni. Tu, pre svega, mislimo na dekoraciju zidova. Art je spona racionalnog i kreativnog, tako da prostoru može doneti samo pozitivne aspekte. Može da intrigira i unese dobru dinamiku i na taj način posredno stimuliše kreativnost i produktivnost. Art takođe donosi topliju i ličniju atmosferu klijentima, zaposlenima, ali i vašem brendu.

Povezane teme