Četiri najbolja načina za uređenje poslovnog prostora

Više slika

Više slika

Kancelarija je zapravo vaša druga kuća. To je mesto gde se borite za nove poslovne prilike, kreirate i ostvarujete svoje profesionalne ambicije. Radni prostor takođe ima veliki udeo u identitetu firme, funkcionisanju tima i u tome kako će ga doživeti vaši klijenti.

Najproduktivnije radno okruženje treba vešto da spaja atmosferu ugodnog kućnog prostora sa profesionalnim ambijentom i na taj načinponudi zaposlenima izbalansiran prostor za svakodnevni rad.Bilo da poslovni prostor uređujete prvi put ili želite da udahnete nov život u postojeći, postoje odlični i istovremeno jednostavni načini da to uradite (a da pritom ne probijete budžet).

Pokušaćemo da vam u ovome pomognemo našim savetima za uređenje poslovnog prostora.

1. Prvi utisak je jako važan. Zamislite da prvi put dolazite u svoj office. Kakav „prvi utisak“ ostavlja? Da li deluje toplo i pozivajuće ili sterilno i monotono? Da li uliva poverenje klijentima i povećava produktivnost zaposlenih? Da li vaš radni prostor predstavlja oličenje vrednosti vaše firme? Uvek gledajte da ulaz u vaš poslovni ambijent bude čist, uređen i zanimljiv na neki način. To ne znači da treba da izgleda neozbiljno, ali zid u jarkoj atraktivnoj boji, zanimljive tapete ili art print velikog formata mogu vrlo lako da daju odličan prvi utisak o vama i prostoru u kojem radite.

2. Vodite računa o izboru nameštaja. Kancelarijski nameštaj može da bude vrlo skupa investicija, a pritom u mnogo slučajeva može imati kontraefekat upravo zbog svoje neutralnosti. Naravno da je udoban radni nameštaj za zaposlene jako bitna stavka, tu se slažemo, ali zašto ne iskoristiti priliku da sa ostalim nameštajem u prostoru stvorite toplu, prijateljsku atmosferu? Ugodna komoda u interesantnim nijansama ili klub stolovi u toplim drvenim tonovima možda su baš taj mali detalj koji bi vas učinio vizuelno privlačnijim za saradnju.

3. Uređena i sortirana dokumentacija. Ova stavka je,u prvom redu,od velikog značaja za vas, jer haotična dokumentacija i kancelarijski pribor asociraju na haotično poslovanje. Vodite računa da sve ima svoje mesto i da urednost govori o vašem profesionalizmu.

4. Prazni zidovi nisu opcija.Svakako da poslovni prostor nije naš dom, ali neke elemente iz kućnog ambijenta možemo preseliti i u poslovni. Tu, pre svega, mislimo na dekoraciju zidova. Art je spona racionalnog i kreativnog, tako da prostoru može doneti samo pozitivne aspekte. Može da intrigira i unese dobru dinamiku i na taj način posredno stimuliše kreativnost i produktivnost. Art takođe donosi topliju i ličniju atmosferu klijentima, zaposlenima, ali i vašem brendu.

Povezane teme

27.11.2023 Office

5 najboljih opcija za savršeno osvetljenje kućne kancelarije

Osvetljenje kućne kancelarije je izuzetno važno jer može poboljšati produktivnost, smanjiti umor i stvoriti prijatnu radnu atmosferu. Najvažnija stvar je osigurati da osvetljenje b...

26.11.2023 Office

Najbolji radni stolovi za jačanje produktivnosti

Ovo su najbolji radni stolovi koje predlažemo za vašu kućnu kancelariju i koji će zasigurno povećati vašu produktivnost

22.11.2023 Office

Od prozirnih zavesa do venecijanera: ovo su najbolje opcije za prozore u vašoj kućnoj kancelariji

Pravilno odabrane opcije za prozore mogu omogućiti preciznu kontrolu nad svetlošću, održati privatnost i dodati stilsku notu vašoj kancelariji. Bez obzira na to da li radite od kuć...

17.11.2023 Office

Ugaoni stolovi za kućnu kancelariju: brzinska transformacija prostora za rad

Ovi stolovi donose funkcionalnost, estetiku i optimalno iskorišćenje prostora, omogućavajući vam da bolje organizujete svoj radni prostor i unapredite svoje radne navike. Oni su tu...

14.11.2023 Office

Zanimljivi predlozi za dizajn kućne kancelarije

Dizajniranje kućne kancelarije može biti inspirativan i kreativan proces koji vam omogućava da stvorite funkcionalan i estetski privlačan radni prostor u udobnosti vlastitog doma....

09.11.2023 Office

Greška broj 1 koju svi pravimo kada krenemo u dizajniranje kućne kancelarije

S obzirom na sveprisutnost modela rada na daljinu i hibridnog rada, odnosno činjenicu da više ljudi sada ima priliku raditi od kuće barem jednom nedeljno, važnost pravilnog uređenj...

06.11.2023 Office

Samo 7 dana je dovoljno da sebi stvorite besprekornu, dobro organizovanu kućnu kancelariju

Gomila radnog papira je dokaz da stvari izmiču kontroli, odnosno da uporno radite stvari koje zapravo ne želite da radite. Iskoristite svaku priliku dok radite od kuće da svoj radn...

01.11.2023 Office

Ostrva privatnosti u modernim kancelarijama: akustične kabine pomažu vam da odredite svoje prioritete

Kios je zapravo niz modularnih i zvučno izolovanih kabina koje je kreirao istraživačko-razvojni tim pomenute kompanije. Kabine su idealne za pozive ili zadatke koji zahtevaju vaš p...

27.10.2023 Office

Vašoj kućnoj kancelariji je hitno potrebna nova stolica? Evo kako da je odaberete!

Pravilno dizajnirana i kvalitetno izrađena stolica može vam pružiti podršku i komfor tokom dugih sedenja za računarom, omogućavajući vam da ostanete fokusirani i efikasni. S druge...

24.10.2023 Office

Pozitivan i negativan uticaj boja na naše radno okruženje

Psiholozi i dizajneri dugo su se sporili o tome kakve boje je najbolje primeniti u kancelarisjkom prostoru. Dizajneri tvrde da toplije boje, crvena i narandžasta, podstiču energiju...

19.10.2023 Office

Male kućne kancelarije sanjaju o ovako lepim sklopivim stolovima

Smišljajući načine kako da malu kućnu kancelariju učinimo fleksibilnijom, i obezbeđujući pritom savršene uslove za rad, predstavljamo vam rešenje u vidu sklapajućih radnih stolova...