Četiri najbolja načina za uređenje poslovnog prostora

Više slika

Više slika

Kancelarija je zapravo vaša druga kuća. To je mesto gde se borite za nove poslovne prilike, kreirate i ostvarujete svoje profesionalne ambicije. Radni prostor takođe ima veliki udeo u identitetu firme, funkcionisanju tima i u tome kako će ga doživeti vaši klijenti.

Najproduktivnije radno okruženje treba vešto da spaja atmosferu ugodnog kućnog prostora sa profesionalnim ambijentom i na taj načinponudi zaposlenima izbalansiran prostor za svakodnevni rad.Bilo da poslovni prostor uređujete prvi put ili želite da udahnete nov život u postojeći, postoje odlični i istovremeno jednostavni načini da to uradite (a da pritom ne probijete budžet).

Pokušaćemo da vam u ovome pomognemo našim savetima za uređenje poslovnog prostora.

1. Prvi utisak je jako važan. Zamislite da prvi put dolazite u svoj office. Kakav „prvi utisak“ ostavlja? Da li deluje toplo i pozivajuće ili sterilno i monotono? Da li uliva poverenje klijentima i povećava produktivnost zaposlenih? Da li vaš radni prostor predstavlja oličenje vrednosti vaše firme? Uvek gledajte da ulaz u vaš poslovni ambijent bude čist, uređen i zanimljiv na neki način. To ne znači da treba da izgleda neozbiljno, ali zid u jarkoj atraktivnoj boji, zanimljive tapete ili art print velikog formata mogu vrlo lako da daju odličan prvi utisak o vama i prostoru u kojem radite.

2. Vodite računa o izboru nameštaja. Kancelarijski nameštaj može da bude vrlo skupa investicija, a pritom u mnogo slučajeva može imati kontraefekat upravo zbog svoje neutralnosti. Naravno da je udoban radni nameštaj za zaposlene jako bitna stavka, tu se slažemo, ali zašto ne iskoristiti priliku da sa ostalim nameštajem u prostoru stvorite toplu, prijateljsku atmosferu? Ugodna komoda u interesantnim nijansama ili klub stolovi u toplim drvenim tonovima možda su baš taj mali detalj koji bi vas učinio vizuelno privlačnijim za saradnju.

3. Uređena i sortirana dokumentacija. Ova stavka je,u prvom redu,od velikog značaja za vas, jer haotična dokumentacija i kancelarijski pribor asociraju na haotično poslovanje. Vodite računa da sve ima svoje mesto i da urednost govori o vašem profesionalizmu.

4. Prazni zidovi nisu opcija.Svakako da poslovni prostor nije naš dom, ali neke elemente iz kućnog ambijenta možemo preseliti i u poslovni. Tu, pre svega, mislimo na dekoraciju zidova. Art je spona racionalnog i kreativnog, tako da prostoru može doneti samo pozitivne aspekte. Može da intrigira i unese dobru dinamiku i na taj način posredno stimuliše kreativnost i produktivnost. Art takođe donosi topliju i ličniju atmosferu klijentima, zaposlenima, ali i vašem brendu.

Povezane teme

09.04.2024 Office

Unesite toplu atmosferu u svoj radni prostor

Ukoliko radite od kuće, vaš kancelarisjki dekor dobija još više na značaju, posebno zbog svih zadataka koje je potrebno obaviti i osetiti se inspirisanim sve vreme.

06.04.2024 Office

Nežne i tako očaravajuće: najlepše kućne kancelarije u roze i breskva nijansama

Sa suptilnom elegancijom, toplinom i univerzalnošću u dizajnu, roze i boja breskve donose sofisticiranost i produktivnost u vaš radni prostor.

03.04.2024 Office

Kako koristiti tamne boje za stvaranje lepog i inspirativnog radnog okruženja?

Dok se svetle nijanse često povezuju sa prostranošću i osveženjem, tamne boje sve više dobijaju na popularnosti zbog svoje sposobnosti da stvore elegantnu i fokusiranu radnu atmosf...

31.03.2024 Office

Tepisi kao ključni detalji koji oblikuju atmosferu i estetiku kućne kancelarije

Čini se da je uloga tepiha još istaknutija upravo u okviru kućne radne zone, jer ova prostorija često predstavlja centralno mesto za rad, stvaranje i produktivnost u kući.

28.03.2024 Office

Luksuzne kućne kancelarije: rad i uživanje u estetski privlačnom ambijentu

Luksuzne kancelarije pružaju mesto gde se može efikasno raditi, ali i uživati u estetski zadovoljavajućem ambijentu koji inspiriše produktivnost i kreativnost.

25.03.2024 Office

Kancelarije koje dokazuju da sa zelenom bojom jednostavno nema greške

Zelena boja, koja simbolizuje prirodu i svežinu, donosi sa sobom niz pozitivnih efekata koji mogu poboljšati radno okruženje i podstaći produktivnost.

22.03.2024 Office

Kancelarija u bašti - da ili ne?

Između cvrkuta ptica i zelenih površina, kancelarija u bašti postaje oaza produktivnosti i inspiracije za mnoge moderne radnike.

19.03.2024 Office

5 ideja za dekoraciju kućne kancelarije sa Instagrama

Bez obzira da li preferirate čist i jednostavan izgled ili živopisne detalje koji privlače pažnju, Instagram je mesto gde možete pronaći ideje koje odgovaraju vašem ukusu i stilu.

16.03.2024 Office

5 ergonomskih grešaka koje treba izbegavati u kućnoj kancelariji

Ukoliko i vi provodite sate i sate pogrbljeni ispred svog laptopa ili računara - niste sami, mnogi ljudi su danas suočeni sa istim izazovom.

13.03.2024 Office

Dizajn efikasne kućne kancelarije koja promoviše maksimalnu produktivnost

Da bismo postigli najbolje rezultate u radu od kuće, važno je da pažljivo planiramo i dizajniramo prostor kako bi odgovarao individualnim potrebama i stilu rada.

10.03.2024 Office

4 karakteristike male ali dobro organizovane kućne kancelarije

Rad od kuće od nas zahteva da budemo mnogo kreativniji u pogledu dizajniranja savršenog prostora, takozvane kućne kancelarije.