Ukoliko ga niste koristili ili makar čuli za njega do sada, brend o kome govorimo stoji iza jednog od najvećih sajtova koji se uključio u svet putovanja i dobro potresao hotelijersku industriju...
Osnovana pre deset godina, kompanija AirBnb, promenila je igru vezanu za smeštaje, omogućujući svima koji su na budžetu i onima koji nisu, da iskuse neverovatne gradove širom sveta nudeći im dostupne smeštaje i apartmane rentabilne i dostupne svima koji putuju.
Pronalazeći listu unikatnih privremenih domova u neobičnim gradovima ili poznatim prestonicama, uključujući u iskustvo raznovrsne aktivnosti za koje možda nećete čuti ni od svojih turističkih vodiča, bilo da tragate za avanturom u nekoj dalekoj zemlji ili nedaleko od svog rodnog mesta. AirBnb cilja ka približavanju putnika i turista ljudima koji žele da njihov deo planete bude istražen, doživljen, otvoren i da se u njemu jednostavno, uživa.
Inspirisan svim mogućim listama i ponudama na sajtu, AirBnb “Environments” tim sarađivao je sa arhitektonskim studijom WRNS iz San Franciska, kako bi kreirao svoj novi radni prostor, koji reflektuje estetiku 16 različitih gradova širom sveta. Njihova glavna kancelarija smeštena je u velikom prostoru nalik skladištu, nedavno potpuno transformisanom, kako bi predstavio tematske postavke gradova kao što su Buenos Ajres, Kjoto, Jaipur i Amsterdam, sa svakom pojedinačnom pričom iza sebe.
Celokupan koncept oslanja se na kompanijin moto “Belong Anywhere” i poseduje konferencijske prostorije, na koje su najveći uticaj imale stvari iz realnog sveta. Jedna od sala izgleda kao engleski zamak, oživljavajući viktorijansku eru predivnim Earl sofama i tretmanima prozora iz devetnaestog veka. Drugi deo radnog prostra posvetio je svoje komade nameštaja rustičnom stilu, sa lažnim životinjskim kožama, klasičnim lusterima i kaminom na drva.
N.Đ.
Izvor: Dornob