Šest godina od planiranja, projektovanja i izgradnje novog kompleksa, ovaj veličanstveni projekat približava se završnoj fazi.
U više od jedne decenije koja je usledila nakon što je kineska vlada odobrila masivni i ambiciozni urbani razvoj ostrva Hengćin, milijarde dolara ulaganja su se slile u ovaj veličanstveni projekat. Arhitektonski studio Atelier Apeiron je pobedio na konkursu koji je raspisala kineska vlada za podnošenje predloga za izgradnju kulturnog i umetničkog kompleksa kao dela nove živahne zajednice u trećem najbrže rastućem urbanom centru u Kini posle Hong Konga i Makaa.
Kompleks će imati devet odeljenja, ali su zahtevi za svako od njih bili nezavisni i ispunjeni kontradiktornostima. Arhitekte su projektu zato pristupile iz perspektive integracije devet nezavisnih zgrada u jedan kompleks, i ubedile klijenta da svakom odeljenju daju relativnu nezavisnost kako bi se nastavilo sa sveobuhvatnom strategijom koja rešava konflikte i stimuliše javnu energiju.
Status regiona kao oblasti sklone tajfunima tokom leta bio je izazov koji je zahtevao posebna razmatranja, uključujući brojna poređenja materijala otpornih na vetar pre nego što su se odlučili za lagani i fleksibilni viseći stakleni zid zavese kao posebno efikasno rešenje. Još jedan izazovan element bio je kako uneti prirodno svetlo u tako velike prostore.
Budući da se nalazi na ostrvu sa suptropskom klimom, temelji ekspanzivnog kompleksa takođe su predstavljali izazov, sa prirodnim slojem mulja koji može izazvati probleme sa stabilnošću. Kao odgovor, firma je dizajnirala podrum kao zapečaćeni potporni prostor sa tačkama sidrenja kako bi se osigurala maksimalna čvrstoća u celoj strukturi.
Na donjem nivou kompleksa, studio je primenio geometrijski koncept obrnute lančane mreže kako bi stvorio tri veličanstvena luka različitih oblika, artikulišući arhitektonski jezik koji kombinuje kineski i zapadne elemente. Svaki luk služi kao kapija u drugu salu koja je jedinstvena i po karakteru i po programu. Da bi privukla prirodno svetlo u tamne prostore, firma je isekla krovni prozor iznad lukova kako bi formirala veze sa baštama na krovu, a takođe je ugradila dva difuzna reflektora koji usmeravaju meku sunčevu svetlost u sobe.