Osnovni cilj bio je, kada je redizajniranje enterijera showroom-a u pitanju, da se "osveži" njegov izgled stvaranjem “utegnute” i atraktivne nove sredine – što je nužnost u ovoj pomalo grozničavoj sadašnjosti...
Polazna tačka bila je prikazivanje objekata u skladu sa vestima koje dolaze sa najprestižnijih specijalizovanih sajmova. Pojedine klase objekata zahtevaju posvećene prostore, ali sve u svemu, enterijer je morao da ostane dinamičan i raznovrstan.
Prenošenje svetlosti, ali u intrigantnoj atmosferi, i poziv posetiocu da se istraži i pronađe posredstvom izloženih objekata, je bila još jedna od prvih smernica za projektanta.
Showroom je osmišljen kao "dizajn" galerija koja bi trebalo da zagolica sva čula posetilaca: čulo vida, dodira, mirisa i sluha.
Izloženi predmeti imaju jaku "ličnost", jer su vrhunski predstavnici proizvođača koje zastupa A[r]telier u Rumuniji. To su objekti koji se lako mogu prilagoditi bilo kom okruženju, ili predmeti koji sami impresioniraju putem svog "stava" ili skulpturalnih kvaliteta.
Spisak poznatih proizvođača i dizajnera zastupljenih u salonu obuhvata:
Za kupatilo: Antonio Lupi, Agape, Gessi, Dorbracht, Tubes, Caleido; Za dizajn nameštaja: Ceccotti Colezioni, Emmebi, Palucco; Za osvetljenje: Foscarini, Prandina, Viabizzuno.
Izložene betonske površine su ostale otkrivene, dok su za ostale zidove korišćene epoksidne smole i akrilne i epoksi boje, a stakla i ogledala su dodati kao završna obrada, kako bi istakla neke od zona. Ekološki stakleni agregati napravljeni od recikliranog stakla, kao i staklo Herringbone (TREND) su takođe primenjeni.
Teksture, pošto se nalaze u različitim zonama i na objektima, su sledeće: sjajne (smola sa sprata) vs. neravne (izloženi beton) vs. bez šara (Sunday Morning kancelarija napravljena od američkog orahovog drveta ili Evolution komoda, napravljena od hrastovine.)
Izabrane su uniseks boje. Neutralne - bela, crna, siva, korišćene su da se naglase predmeti i da se obezbedi fleksibilnost u postavljanju novih eksponata. Žive boje - crvena, zelena, narandžasta, daju osećaj pokreta ili fokusa. Njihova uloga, kao platno za projekciju ili kao pozadina, je da istaknu izložene objekte i da pojačaju njihove karakteristike. Njihov zadatak je da privuku pažnju posetilaca, kako bi se objekat utisnuo u um posmatrača, i stvorio nepogrešivu asocijaciju.
Koncept / Projekat: Alex ADAM, Roger POP; Fotograf: Cornel Lazia