Imm Cologne je međunarodni sajam nameštaja i enterijera koji se održava svakog januara u Kelnu u Nemačkoj.
Ove godine ukupno 150.000 posetilaca je obišlo Keln kako bi bili inspirisani svetom dizajna enterijera i da bi saznali koji će to trendovi obeležiti blisku budućnost dizajna.
Izložba Trend Atmosphere je bila pravi vrhunac ove godine. Nova izložba je premijerno prikazana u Hali 11 i poprimila je oblik impresivne prezentacije novih trendova koje možemo očekivati tokom ove godine. Razvijena od strane kreativnog direktora Dika Spierenburga u saradnji sa holandskim stilistom Flor Knapen, Trend Atmospheres je predstavila sedam različitih faza, od kojih svaka vizualizuje drugačiji trend u enterijeru.
Prezentacije su se fokusirale na tri faktora - boju, materijale i trendi proizvode – predstavljajući brojne proizvode vrhunskih dizajnerskih brendova u Pure Atmospheres sekciji sajma. Novi hotspot sajma prikazao je proizvode brendova poput And Tradition, Dedon, Ghidini, Interlübke, Jab Anstoetz, Ligne Roset, Menu, Normann Copenhagen, Rolf Benz i mnoge druge.
To je bila odlična polazna tačka za posetioce koji su tražili pregled onoga što se dešava u kućnim enterijerima. Ono što je bilo zaista zanimljivo u načinu na koji su predstavljeni trendovi je činjenica da su oni bili personalizovani. Svaki trend je opisan kao osoba i dati su detalji o njihovim osobinama ličnosti, njihovim karakteristikama, onome šta im se dopada a šta ne, njihovim interesima, gde pronalaze svoju inspiraciju i svoje snage.
Pogledajmo svaki od sedam trendova koji su predstavljeni.