Svi putevi vode u Milano, budući da se u periodu od 25. do 28. januara 2019.godine održava 11. po redu izdanje HOMI Lifestyle sajma.
Ovaj događaj, kao svetska platforma trendova, još jednom će nam ukazati na novitete iz oblasti životnog stila, aksesoara i dekorativnih predmeta za dom, promovišući najnovije inovativne ponude kompanija, od kojih su mnoge veoma male ili start up.
Dom je uvek u centru pažnje našeg svakodnevnog života, bilo da se radi o opuštanju i uživanju s porodicom, učenju, radu i kreativnosti - sve se dešava unutar naših domova.
U svemu ovome, HOMI, Lifestyle sajam potvrđuje svoj status jedinstvenog inkubatora za otkrivanje najzanimljivijih predloga iz oblasti životnog stila i aksesoara.
Nisu u pitanju samo proizvodi, već ideje, projekti, stilovi i različite kulture s ciljem da pomognu u identifikaciji trendova koji će obeležiti predstojeću sezonu.
Na ovaj način, objekti postaju reči u raznovrsnoj priči koja pronalazi put kroz prostorije i kontekste upotrebe, između oblika i boja, budući da, kao što pokazuje Opservatorija CasaDoxa, dom predstavlja protagonistu bez premca, kada su u pitanju naše potrošačke navike.
Iz istraživanja koje je sproveo prestižni italijanski institut, koji detaljno istražuje predmete razgovarajući sa preko 6.000 Italijana svake godine, pokazalo se da Italijani traže sve dinamičniji prostor za svoj dom, prostor koji pored tradicionalnih funkcija takođe omogućava nove aktivnosti i generiše nov način života.
Raspored ovih prostora mora slediti i prilagoditi se ovoj transformaciji, uz različite funkcije koje se sada zahtevaju od istih objekata.
U cilju ovog istraživanja, HOMI će opet ponuditi opsežnu i sveobuhvatnu ponudu proizvoda: aksesoare i dekorativne predmete za uređenje kuće, posuđe, tkanine i tekstil za dom, esencijalna ulja i ambijentalne mirise, kao i promotivne artikle, poklon ideje i dekorativne predmete za kancelariju i posebne događaje.
Ponuda koju će izlagači iz celog sveta prikazati na predstojećem izdanju sajma biće predstavljena od strane renomiranih kompanija i brojnih start-up preduzeća i mladih dizajnera, protagonista posvećenih istraživanju prostora, kao što su Creazioni e Sperimenta, oblast u kojoj se prikazuju inovativni objekti i zanimljivosti.
Štaviše, opservatorija HOMI trendova će oživeti u januaru zahvaljujući doprinosu WGSN - vodeće međunarodne kompanije koja se bavi analizom tržišta, prognozama trendova i potrošačima - koji će predstaviti najnovije trendove.
HOMI zbog toga predstavlja priliku da otkrijete najnovije trendove, dok kompanije koje će učestvovati imaju priliku da se upoznaju sa italijanskim izlagačima, kao i širokim izborom visoko profilisanih međunarodnih kupaca, koji su trenutno identifikovani od strane sajma Fiera Milano, zahvaljujući saradnji sa ICE (italijanskom trgovačkom agencijom).
Veliki broj zemlja učesnica na sajmu su: Francuska, Nemačka, Velika Britanija, Holandija, Skandinavija, Alžir, Maroko, Tunis, Libija, Ujedinjeni Arapski Emirati, Izrael, Rusija, Južna Afrika, Kina, Hong Kong, Indija i Vijetnam.
Biće održani brojne različite tribine i radionice koji će udahnuti život izložbenom događaju i obezbediti prisustvo stručnjaka iz sektora (novinara, modnih stilista, kreatora trendova i lidera mišljenja) koji će prisutnima, pružiti važne predloge kako bi povećali broj mogućnosti koje ovaj događaj daje na raspolaganje i učiniti ga još profitabilnijim za posetioce.
HOMI Hybrid Lounge biće vođen od strane profesora Frančeska Skulika i arhitekte Fabija Dalja, a dizajniran je u saradnji sa Salamanca Design. U pitanju je neformalni prostor za diskusiju, prožet sa fluidnošću savremenog života. Zahvaljujući prisutnosti brojnih različitih sektora, POLI.design sa Politehničkog fakulteta u Milanu će predložiti postavke, inovativne uzorke i razgovore.
Bezbroj stilskih ideja biće predstavljeno u okviru oblasti FASHION & JEWELS, koja će ugostiti veliki broj vodećih domaćih i inostranih brendova i dizajnera iz sveta bižuterije i aksesoara.
Naravno, biće upriličen i novi Tuttepazzeperibijoux (Sve smo lude za bižuterijom) događaj, koji nudi odabrani i jedinstven nakit, koji karakteriše originalnost. Kreirana zajedničkim snagama od strane Marije Elene Capeli i Tuttepazzeperibijoux bloga posvećenog nakitu, ova oblast, koja se pokreće u pet izdanja, predstavlja referentnu tačku za konceptualne prodavnice i draguljare koji traže jedinstveni, ručno izrađeni nakit vrhunskog kvaliteta, a opet relativno pristupačan.
Profesionalci koji su zainteresovani za prazničnu atmosferu, moći će da vide posebnu oblast, Festivity, posvećenu dekoracijama i raznim vrstama proslava već od 23. januara, a budući da će ova oblast biti ranije otvorena, biće zatvorena dan ranije, 27. januara.
Sa velikim nestrpljenjem iščekujemo predstojeće izdanje sajma koje će biti svojevrsno putovanje kroz italijansku tradiciju, internacionalni dizajn, ideje i kretivnost.
N.V.T.