ROMANZA i ARTIGIANA su nove kolekcije pločica kompanije SARTORIA, jednog od tri brenda Terratinta grupe gde su boja, materija i zanatstvo glavne reči #terratintastyle jezika.
2019. godine, Terratinta Group predstavlja nekoliko inovacija koje naglašavaju sposobnost kompanije da razvije prepoznatljiv i jedinstven proizvod. Stil Terratinta nije samo prepoznat u nordijskim zemljama, gde je kompanija vodeća na tržištu, već i u više od 50 zemalja u kojima su kolekcije Terratinta grupe, u potpunosti proizvedene u okrugu Fjorano Modeneze, u reprezentativnom Made in Italy stilu.
Tradicija, inovativnost i održivost su ključni faktori grupacije koja je zahvaljujući brendovima Terratinta Ceramiche, Ceramica Magica i Sartoria, postala još renomiraniji na tržištima koja cene Terratinta estetski kod i njegov visok kvalitet proizvodnog procesa.
Romanza je kolekcija u kojoj dekoracija i prevlast crvene boje naglašavaju toplinu "moderne terakote", u dijalogu između toplih i hladnih nijansi iz kojih se pojavljuju originalni uzorci. Efekat na bazi cementa, zahvaljujući kombinaciji sa toplim materijalom kao što je drvo, je ono što razlikuje Romanza, kolekciju koja se može evocirati tipičnu atmosferu velikih kuća i dvoraca iz bajki.
Artigiana je ručno izrađena kolekcija s kojom Terratinta grupa ponovo pokreće snažan šarm boje, jedinstvenost nesavršenosti, moć materije. Različiti oblici, takođe geometrijski, i upotreba emajla postaju sredstvo kojim brend komunicira početak puta koji je pozicioniran daleko od ekonomije obima dok se fokusira na ponovno rođenje keramičke izrade Made in Italy.
N.V.T.
Foto Terratinta group
ARTIGIANA i ROMANZA: Nove kolekcije pločica
|
|
|
|
ROMANZA i ARTIGIANA su nove kolekcije pločica kompanije SARTORIA, jednog od tri brenda Terratinta grupe gde su boja, materija i zanatstvo glavne reči #terratintastyle jezika.
2019. godine, Terratinta Group predstavlja nekoliko inovacija koje naglašavaju sposobnost kompanije da razvije prepoznatljiv i jedinstven proizvod. Stil Terratinta nije samo prepoznat u nordijskim zemljama, gde je kompanija vodeća na tržištu, već i u više od 50 zemalja u kojima su kolekcije Terratinta grupe, u potpunosti proizvedene u okrugu Fjorano Modeneze, u reprezentativnom Made in Italy stilu.
Tradicija, inovativnost i održivost su ključni faktori grupacije koja je zahvaljujući brendovima Terratinta Ceramiche, Ceramica Magica i Sartoria, postala još renomiraniji na tržištima koja cene Terratinta estetski kod i njegov visok kvalitet proizvodnog procesa.
Romanza je kolekcija u kojoj dekoracija i prevlast crvene boje naglašavaju toplinu "moderne terakote", u dijalogu između toplih i hladnih nijansi iz kojih se pojavljuju originalni uzorci. Efekat na bazi cementa, zahvaljujući kombinaciji sa toplim materijalom kao što je drvo, je ono što razlikuje Romanza, kolekciju koja se može evocirati tipičnu atmosferu velikih kuća i dvoraca iz bajki.
Artigiana je ručno izrađena kolekcija s kojom Terratinta grupa ponovo pokreće snažan šarm boje, jedinstvenost nesavršenosti, moć materije. Različiti oblici, takođe geometrijski, i upotreba emajla postaju sredstvo kojim brend komunicira početak puta koji je pozicioniran daleko od ekonomije obima dok se fokusira na ponovno rođenje keramičke izrade Made in Italy.
|
|