Londonski studio predstavlja kolekciju skulpturalnih komada osvetljenja koji se poigravaju sa iluzijom pokreta, percepcije i balansiraju negde između realnosti i fantazije...
Studio Child kreirao je seriju svetlećih sfera koje deluju kao da se kotrljaju i klizaju sa vrha oblih i kosih postolja i uhvaćene su na tački izvanrednog balansa kao da su zamrznute u vremenu. Kada se posmatraju iz drugačijih uglova, lampe deluju kao da menjaju oblik, stvarajući stvaran trodimenzionalni efekat koji stvara osećaj iščekivanja i neizvesnosti.
Ovaj projekat se oslanja na opseg referenci matafizičkih slika Đorđa de Kirika, sve do arhitektonskih pejzaža čuvenog Alda Rosija. Dvosmislena skala i dopadljiva silueta ovih komada pružaju im arhitektonski kvalitet, dok je jedna od centralnih inspiracija za ovu kolekciju bio vizuelni jezik direktora pozorišta Roberta Vilsona, njegov pristup pokretu i miru, momentu i beskonanosti. Projekat poziva gledaoca da zastane i reflektuje se svojom percepcijom vremena unutar fizičkog okruženja.
Nadrealna i kapriciozna priroda ove kolekcije takođe je reflektovana u materijalima same rasvete i svaki njen komad predstavlja eksperiment sa različitim tipovima drveta, koji uključuju tamne i svetle lakirane finiše. Oblikovane drvene teksture u vibrantnim bojama izgledaju kao mermer ili neobični digitalni obrasci.
N.Đ.