Online startup kompanija Floyd dizajnirala je kolekciju ravno pakovanog nameštaja koja se može lako sastaviti i rastaviti, a koja je namenjena mladim urbanim ljudima koji često menjaju mesto stanovanja…
Floyd kompanija je delo Kajla Hofa i Aleksa O Dela, koji su je osnovali pre četiri godine, kako bi zajedno kreirali nameštaj namenjen urbanim ljudima, koji tipično iznajmljuju male stanove i često se sele. Sa kompanijama poput švedskog giganta IKEA, koje proizvode pristupačni nameštaj koji ovi nomadi odbacuju kada se sele, Floydd namerava da se izdvoji iz mase, kreirajući komade koji se mogu preseliti zajedno sa svojim vlasnicima.
Njihov najraniji asortiman sadrži selekciju hardvera, poput nogara i profila za police, koji omogućavaju njihovim kupcima da kreiraju nameštaj sa svojim sopstvenim materijalima. Sada, ovaj brend je proizveo tri komada nameštaja, uključujući stočić lansiran prošlog meseca, krevet i sto, koji se sastavljaju bez alata i veoma lako rastavljaju. Cela ova kolekcija osmišljena je kao jednostavni sistem, koji omogućava sastavljanje i rastavljanje svakog komada, bez bojazni od oštećenja.
Njihova tri komada nameštaja kreirana su od breze, a proizvedena u Sjedinjenim Državama, dok su elementi kojima se sastavljaju napravljeni od čelika i obećavaju dugotrajnost.
Za Floyd Platform krevet, paneli šperploče postavljeni su na čelične potporne stubove, dok se cela struktura zateže uz pomoć dva najlonska rastegljiva kanapa. Minimalistički dizajnirani krevet predstavljen je u tri veličine – twin, queen i king, a uzglavlje se dodatno može dokupiti, kako bi pratilo ram kreveta.
“Ovaj krevet se sastavlja za manje vremena nego što vam treba da prokuvate vodu”, kažu iz kompanije. Pored toga, Floyd sto ima sličnu paletu materijala, sa gornjom pločom od breze i čeličnim nogarama. Prirodna površina od linoleum napravljenog od lanenog semena štiti drvo, dok kupci mogu birati između dve boje: sive nijanse nazvane Fog ili nežno roze nazvane Blush.
Najnoviji dodatak ovoj kolekciji je stočić lansiran u februaru ove godine, a on poseduje okruglu gornju površinu dostupnu sa prečnikom od 38 ili 46 centimetara, pri čemu se veća verzija može koristiti i kao hoklica.
Zajedno sa proizvodima koji pružaju bolju podršku milenijalnom načinu života, Hof i Del su razviili i brend koji će se prilagoditi eri društvenih mreža. Ova kompanija sada koristi svoj Instagram nalog za ankete koje im pomažu u donošenju odluka za proizvode koje će ubuduće kreirati.
“Kako naš brend raste, mi i dalje ostajemo posvećeni ideji pružanja najboljeg iskustva svakom našem klijentu, od početka pa do kraja. Uključivanjem naših klijenata u donošenje ovako važnih odluka je sjajno iskustvo, zbog čega smo u mogućnosti da im pružimo najbolju verziju proizvoda koji oni žele”, kaže Hof.
S obzirom na to da se brojne kompanije sada bore za prevlast na milenijalnom tržištu, brojni giganti industrije nameštaja, poput kompanije IKEA, moraju da osmisle nove ideje i koncepte za sklapanje i rasklapanje nameštaja. Ljudi se ovih dana sve više sele, što sa željom da žive na boljoj lokaciji, što zbog troškova koji se konstantno menjaju, te im je nameštaj koji uvek i lako mogu poneti sa sobom, od esencijalne važnosti.
N.Đ.
Izvor: Dezeen