Jednostavnost i taktilni materijali su osnova nove kolekcije brenda Zara Home.
Kako bi proslavili lansiranje nove kolekcije Zara Home, brend je pripremio impresivan pop-up u londonskom Shoreditch-u, uključujući kafić priznatog restorana Rochelle Canteen.
Instalacija predstavlja nove sezonske proizvode u okruženju sličnom stanu, omogućavajući posetiocima da dožive sve prostorije - od kuhinje i trpezarije do spavaće sobe i kupatila.
Označavajući novi smer dizajna, dizajneri su prihvatili jednostavnost sa fokusom na prirodne materijale kao što su terakota, drvo, ratana i lan. Takođe je uključeno više nameštaja nego prethodnih godina, barske stolice, klupe, stolice za ručavanje i ležaljke od ratana, a poslednja je već obeležena kao „zvezda“ kolekcije.
Osvrćući se na svesni konzumerizam i kreirajući proizvode sa dugovečnošću, dizajnerski tim brenda Zara imao je za cilj da stvori bezvremenski asortiman proizvoda koji su takođe vrlo funkcionalni.
Kolekcija je zvanično dostupna na zara.com od 16. septembra, a posetioci imaju ekskluzivni pregled kolekcije i mogu kupovati dok istražuju stan putem QR kodova.
M.L.
foto.elledecoration.co.uk