Poljski brend Artu je uspešno započeo put ka tržištu enterijera i ugostiteljstva sa prepoznatljivim stilom koji se može opisati kao prefinjen, minimalistički i estetski ugodan.
Brend Artu se može prepoznati kroz kvalitet izrade i materijala, što dovodi do dugotrajnih i funkcionalnih komada nameštaja, koji se ističu jednostavnim, ali dobro osmišljenim dizajnom. Sa samo četiri godine na tržištu, Artu je utro put ka uspehu, a sada nastavlja svoju kustosku praksu kreirajući nove kolekcije u saradnji sa međunarodnim dizajnerima.
Ove godine, Artu razvija novu kolekciju u saradnji sa Moritzom Putzierom, nagrađivanim nemačkim dizajnerom koji je poznat po dizajniranju proizvoda sa prirodnim materijalima i skrivenom estetikom. Intervju sa osnivačem i izvršnim direktorom Artu-a, Dmitrijem Rimom, otkriva da je Artu nastao kao prirodna posledica razvoja trgovinsko-proizvodne kompanije koja se uspešno bavila proizvodnjom i snabdevanjem nameštaja za ugovorni segment u istočnoj Evropi.