Iako imamo sve manje vremena, ništa ne zamenjuje mogućnost isprobavanja proizvoda pre kupovine. Udobnost željene fotelje, stabilnost tv police i adekvatna visina trpezarijskog stola najbolje se isproba „iz prve ruke“ .
Imajući u vidu želje i lokacije svojih kupaca, kompanija Forma Ideale posluje na 35 lokacija u celoj Srbiji. Osim toga, svi njihovi saloni identično su opremljeni kako bi svaki kupac, bez obzira da bez obzira da li žive u Subotici ili Leskovcu, Zaječaru ili Loznici, Novom Pazaru ili Beogradu, imajo iste uslove pri kupovini u svom gradu.
„Forma Ideale trenutno ima 35 prodajnih salona u 30 gradova širom Srbije, jer znamo da pri kupovini glavnu ulogu ne igra samo izgled nameštaja već i komfor, pa smo želeli da što veći broj ljudi u Srbiji ima mogućnost da isproba funkcionalnost i udobnost svog našeg nameštaja prilikom kupovine. Osim toga, iskustvo koji kupac u Novom Pazaru i kupac u Novom Sadu imaju je isto, jer su svi naši saloni identično uređeni, kako bi do izražaja došao svaki izloženi komad nameštaja“, kaže Aleksandar Ružesković, direktor marketinga kompanije Forma Ideale.
Primarna obaveza današnjih kompanija jeste da su dostupne za potrošača i da njihovo poslovanje ide u korak sa svetskim trendovima. Forma Ideale, kao najveći proizvođač pločastog nameštaja u Srbiji, idealan je primer kompanije koja sluša svoje potrošače i nastoji da im bude dostupna u svakom trenutku, čime nastoji da jača vezu sa kupcima koji im poklanjaju svoje poverenje već skoro četvrt veka.