Kafe stolice PHaB1 & 2 opremljene su anatomski oblikovanim sedištima i naslonima.
Dizajner Adam Nathaniel Furman nudi korisnicima da se identifikuju sa bojama: bela, lila i ružičasta.
"Ime FaB" je skraćenica svih stvari koje se pozivaju na njihove figure, a neka slova se odnose na više od jedne reči", kaže Furman, koji je stolice opisao kao "vesele i prijatne trijumfe ljudskog tela." "Kombinujući subverzivnu, afirmativnu i radosnu moć privlačnosti neočekivano neobične, stolice PHaB1 & 2 predstavljaju odvažnu injekciju konfiguracije i senzualnosti, slatkoće i svetlosti u konceptualni minimalizam estetike savremenog dizajna", rekao je.
Stolice su opremljene čeličnim nogama sa praškastim slojem, a sedišta su od obojene šperploče. One su namenjene za upotrebu kako kod kuće, tako i u kafićima i restoranima.
"Postoji dečja nevinost, na koju se pozivaju delovi našeg tela i jednostavni drevni simboli koje smo milenijumima koristili za njihovo predstavljanje, počevši od prvih pećinskih slika, kao i očigledne komponente - stvar radosti i otkrića, slatkoće i zabave “, rekao je Furman. Dodao je: „Verujem da je to slično kao što smo pre studija u školi dizajna mnogi od nas imali neobično raznolike, neobične ukuse koji proizlaze iz našeg iskustva i naše ličnosti, ali tada su nas tokom obuke naturalizovali ujednačenim jezikom moderne estetike dizajna."
Londonski dizajner nazvao je stolice „manifestnim projektom“, koji istražuje njegovo interesovanje za boju, privlačnost i ono što on naziva „čudnom estetikom“. „Boja je verovatno najmoćniji i osnovniji način na koji dizajner može izazvati trenutne i snažne reakcije korisnika, zaposlenih i posmatrača“, objašnjava Furman, jedan od lidera u grupi za istraživanje zasićenih boja u Školi Arhitektonskog udruženja. u Londonu. "Vešt je način da napunite predmete dušom", objasnio je.
Furman je stolice dizajnirao s britanskim proizvođačem dizajna i izrade. Sada traži brend za licenciranje dizajna. Prethodni projekti Furmana obuhvatali su niz ormara inspirisanih karikaturama, i šarenu, bogato ukrašenu kolekciju nameštaja, koju je nazvao "buržoaskim košmarom".