Kao što već znate, brojni brendovi koji se prvenstveno bave modom i gospodare pistama, zakoračili su i u svet kućne dekoracije…
Poslednji u nizu koji je načinio taj korak je Gucci, modna kuća koja dolazi iz Italije, a koja je preko društvene mreže Instagram otkrila da planira lansiranje Gucci Home Décor linije. Zahvaljujući eklektičnom stilu luksuznog modnog brenda, već sada možemo u glavama stvoriti ideju kako će izgledati dekorativni predmeti koje oni kreiraju, a sigurni smo da će vrlo lako pronaći svoje kupce, koji će biti oduševljeni odvažnim i ekstravagantnim dezenima. Alesandro Mikele, kreativni direktor modne kuće, svoj neverovatni i cenjeni talenat prebacio je u ovu novu sferu, koja će iznedriti nameštaj i dekorativne predmete.
Ono što odmah možemo reći je da ova linija nikako neće biti namenjena ljubiteljima minimalizma ili svedenih detalja, jer dolazi bogata interesantnim grafikama, vezo, ukrasima i drugim detaljima, pri čemu je komad koji se najviše izdvaja Chiavari stolica napravljena od crveno lakiranog drveta. Tapacirung ove stolice ukrašen je vezom u formi mačke i cvetova.
Osim toga, ova linija sadrži maksimilistički dekorisane vezene jastuke, koje je Mikele prvobitno dizajnirao za Gucci Cruise modnu reviju. Možemo primetiti da motiv mačke dominira u ovoj liniji, zajedno sa dinamičnim tonovima poput pink, bordo, crvene i zelene. U ponudi su još mirišljave sveće, tanjiri, metalni poslužavnici i sitni komadi od porcelana, kao i dizajnerski paravani.
Svi dezeni, boje, dizajni i dekorativni predmeti, potekli su sa modnih pista ovog modnog brenda, a redizajnirani su kako bi se idealno uklopili u naše domove, poput nameštaja i kućnih aksesoara. Takođe, geometrijski dezeni nekadašnjih modnih kolekcija dobili su novi život u formi paravana i svilenih tapeta, dok je žakard iz ready-to-wear kolekcija završio kao postava fioka.
Fotelja koja nas podseća na srednjevekovno doba, a u dvadeset prvi vek je transponovana upotrebom kože ili somota je komad koji definitivno mami veliku količinu naše pažnje. Kreativni direktor ovog brenda, kreirao je kućne predmete tako da nisu samo Gucci vizija za jedan dom, već da poseduju svoju praktičnu notu.
Sa zanatom koji je duboko ukorenjen u modi, ovaj Gucci koncept sličan je modnoj filozoviji brenda. Samim tim, dekor koji oni predstavljaju nije namenjen određenim prostorijama, već celom domu, sa idejom da ovi komadi nude idealnu soluciju svima onima koji žele da njihova omiljena prostorija bude moderna poput njih.
Ova kolekcija već je dostupna za kupovinu u odabranim buticima brenda.
N.Đ.
Izvor: Gucci