Svi ljubitelji mode, dizajna i arhitekture u septembru će se naći u Milanu jer se po 10. put održava lifestyle sajam HOMI u periodu od 14. do 17. septembra 2018. godine.
HOMI, lifestyle sajam koji se održava u Milanu u oblasti Fieara Milano sve više postaje opservatorija o novim trendovima i potvrđuje svoju ulogu laboratorije za istraživanje i ispitivanje u domenu stila.
Izdanje posvećeno dekorativnim elementima za kuću i modnim aksesesoarima održava se nudeći nam bezbroj novih stilskih ideja, zacementiravši svoj status na mapi sajmova kao izvrsna observatorija lifestyle trendova.
Lifestyle sajam HOMI stoga postaje prilika da se vide različiti trendovi i podkulture koje vode savremene stilske evolucije.
Danas društvo čini svakog od nas gospodarima vlastitog ličnog stila, a naše kuće predstavljaju slobodu izražavanja kroz predmete koji prikazuju naše kulture, iskustva i identitete.
Da bi se sve ovo prenelo, HOMI kreira opsežnu i transverzalnu ponudu proizvoda: aksesoara i dekorativnih predmeta za uređenje kuće, posuđe, servise za ručavanje, tkanine i tekstil za dom, esencije i mirise za ambijent, kao i promotivne artikle, ideje za poklone i dekorativne predmete za kancelariju i posebne događaje. Pored predmeta za kuću, takođe će postojati veliki prostor posvećen ličnim predmetima, modnim aksesoarima i nakitu.
Ovde kreativnost vlada vrhunskim beskonačnim materijalima i nepreglednim mogućim kombinacijama oblika. Konstantno razvijajući mozaik koji će imati još veći fokus na eksperimentiranju i istraživanju HOMI je mesto gde će posetioci pronaći originalne i ekskluzivne kreacije.
Brojne radionice, konferencije i govorne tribine će udahnuti život svakom pojedinačnom izložbenom sektoru, predstavljajući veoma važan trenutak za sve igrače iz lifestyle industrije, kao i priliku da se sretnu i razmene stavove i ideje.
DOGAĐAJ NARATIVNIH TRENDOVA
Ne samo izložbeni događaj, HOMI je takodje prilika gde posetioci mogu direktno istražiti stilove koji oživljavaju kroz događaje i ekskluzivne inicijative. U eksperimentalnim oblastima, izložbama i simboličkim prostorima dizajniranim da inspirišu operatere u smislu novih trendova, sajam istražuje različite svetove, sve više ih razvijajući sa svakim novim izdanjem.
HOMI Trend Area je oblast koja se ponovo vraća. Prostor koji je organizovan uz vodeću međunarodnu kompaniju za analizu tržišta, prognoziranje stila i potrošača, WGSN, predstaviće najzanimljivije aktuelne i predstojeće trendove.
Naučno-kulturno partnerstvo između HOMI sajma i Politehničkog univerziteta u Milanu, potvrđeno je po treći put organizacijom HOMI Hybrid Lounge oblasti. Vođa važnih istraživačkih aktivnosti o novim trendovima u dizajnu enterijera i inovativnim materijalima, HOMI Hybrid Lounge će još jednom biti neformalni prostor za diskusiju, prožet temom savremenogživljenja. Personalizacija, dematerijalizacija i fuzija su samo neke od ključnih reči koje će doprineti stvaranju "vruće zone", gde će materijali uspostaviti poetske odnose sa svojim korisnicima.
POLI.design je pozvao nekoliko različitih sektora da predlože postavke, inovativne uzorke i razgovore.
Mirabilis Vitrum - Vetri D'italia je novo ime za nekadašnju La Magnifica Forma, eksperimentalnu HOMI laboratoriju posvećenu upoređivanju dizajna, umetnosti i zanata, koji će se tokom ovog desetog izdanja posvetiti radovima od stakla, tradiciji i dubokim istorijskim korenima. Instalacija će predstaviti sugestivnu prezentaciju o proizvodnji u različitim regionalnim okruzima i tradicionalnim radovima na staklu, uključujući kristal, obojeno staklo, borosilikat, duvano ili štampano staklo.
POSEBNE OBLASTI
Takođe, na predstojećem izdanju sajma će biti upiličen bezbroj novih posebnih oblasti gde se HOMI fokusira na specifične teme.
Ovo uključuje DA UNO A CENTO, originalne i limitirane produkcije kao i HOMI CREAZIONI, sa idejama vrhunskog kvaliteta dizajna i izrade italijanskih i međunarodnih kompanija odabranih po svojim izvanrednim tehničkim i istraživačkim kapacitetima, gde će se posetioci susresti sa inovativnom ponudom i zanimljivim revidiranim elaboracijama.
Za kraj, ništa manje važno, EDITORA TESSILE će predstaviti inovativne trendove i esencijalne tekstilne proizvode koji će proširiti segment kućnog tekstila koji je već prisutan na HOMI- sajmu uz dodavanje izvanrednih gotovih proizvoda. HOMI FOOD će umesto toga biti posvećen visokokvalitetnoj agro-prehrambenoj proizvodnji gde hrana postaje inovativna poklon ideja i predmet inspirisan industrijom dizajna.
S nestrpljenjem iščekujemo septembarsko izdanje HOMI sjama.