Na Sajmu u Milanu, brend Twentyfirst premijerno je prikazao kolekciju GROOVE sa potpisom Moredesgin...
Kolekcija koja je refinisana i ima ekstremno minimalistički dizajn, okarakterisana longitudinalnim prugama, sposobna da kreira osećaj povezanosti sa korisnikom kroz ritimički, zamalo muzički jezik i ergonomski dizajn, za ultimativnu relaksaciju. Idealna je za ukrašavanje gazeboa, arkada, plaža, zimskih i letnjih terasa, sposobna je da se prilagodi karakteru i eleganciji unutrašnjih prostora, kao što su recepcije, klubovi, diskoteke, dvorane i svečani ulazi. Zahvaljujući svom svežem, scenskom i elegantnom stilu, Groove je zaista višeznačna kolekcija.
Izdvaja se u odnosu na druge ponude tržišta
Kako bi svi bili zadovoljni, sada postoji bezbroj opcija u kojima se može koristiti ova kolekcija. One idu od vintage do minimalističkih, retro romantičnih do stilizovanih i šarenih dizajna posvećenih deci. Svoj deo, Twentyfirst brend premijerno je prikazao na Sajmu u Milanu. Kolekcija koja dodaje novu dimenziju radovima ovog brenda i u isto vreme se izdvaja iz širokog opsega proizvoda ovog tipa koji su u ponudi na tržištu.
Ime, znak, svet empatije
GROOVE na engleskom znači žljeb, ali takođe i rutina, nešto što se ciklično ponavlja, kao linije na svakom komadu u ovoj kolekciji. Kao što se često dešava u evoluciji govornog jezika, termin je postao popularan u muzici šezdesetih godina, ukazujući na žljebove na vinil pločama. Tu je takođe i engleski glagol “to groove”, što znači intenzivno uživati u nečemu, muzici, uzbudljivim osećanjima i td.