Postoji nešto zaista posebno, kada govorimo o brendu koji može privući i kultivisati odanu klijentsku bazu, tokom skoro dva veka…
Sposobnost prilagođavanja večno promenljivim trendovima, uz neprikosnovenu odanost unikatnom nasleđu su dva elementa koji čine takav poduhvat mogućim. Osnovan 1830.godine, Christofle je jedan od tih brendova, koji su cenjeni duže vreme, i koji će sigurno ostati u samom vrhu svog polja.
Protkan francuskom kulturom, cenjen zbog pažnje posvećene detaljima i napredne tehnologije, Christofle je brend koji je zaista savladao majstorsku umetnost obrade finog srebra. Oni kreiraju proizvode koji nisu samo sofisticirani i lepi, već svaki od njih ima svoju funkciju i osobinu praktičnosti.
Sve je to započelo kada je Šarl Kristofl preuzeo kormilo u juvelirskoj radionici, koja je bila u vlasništvu porodice njegove supruge. Nakon pribavljanja patenata za pozlatu i posrebravanje, on je transformisao ovu malu radionicu u funkcionalni biznis, sposoban za kreiranje velikih komada, namenjenih Napoleonu III ili fasadi pariske opere.
Tokom godina, ovaj brend je uspostavio svoje prisustvo na lokalnom i internacionalnom nivou, sakupljajući razna priznanja: oni su bili jedini kovači srebra iz Francuske na Svetskom sajmu u Čikagu 1893.godine; otvorili su svoju prvu prodavnicu u Ulici Royale u Parizu 1897.godine; kreirali su specijalne komade u saradnji sa luksuznim kruzerima i hotelima i tako dalje… Danas, njihove kolekcije sadrže širok asortiman proizvoda, uključujući remove za slike, svećnjake, kašike za bebe, centralne ukrase, vaze i naravno, prefinjene komade nakita.
Jedna od njihovih najnovijih linija je MOOD, set koji sadrži 24 komada posrebrenog pribora za jelo, koji se idealno uklapa sa njihovom poznatom izradom, čija su glavna obeležja elegantni i moderni dizajn. Unutar reflektivne kapsule, nalazi se disk od kestenovog drveta, perforiran kako bi vršio funkciju držača za šest kompleta pribora za jelo, uključujući viljuške, kašike, noževe i male kašike. Sa spoljne strane ove u neku ruku razmetljive čaure, nalazi se tradicionalni Christofle grb, koji ponosno krasi njihove dizajne već skoro dva veka.
MOOD kolekcija sada privlači pažnju sasvim nove generacije klijenata ovog brenda, iz veoma dobrog razloga. Dok nijedan delić njene elegancije nije bio žrtvovan u njenoj estetici, njena funkcionalnost ostala je netaknuta. Njeno polirano kućište je dovoljno prefinjeno da bude dekorativni predmet vaše vitrine u trpezariji, kome će se svi vaši gosti diviti, dok je u isto vreme dovoljno ležerno za upotrebu tokom piknika.
MOOD kolekcija je još jedan dokaz Christofle genijalnosti u nizu drugih, kao i njihove sposobnosti i kapaciteta da evoluiraju zajedno sa vremenom, što oni rade na izuzetan način već 186 godina…
N.Đ.