Volimo da predviđamo trendove!
Google Trends nam pruža ruku i otkriva koji će trendovi biti istaknuti, a koji će morati da sačekaju da se njihov „trenutak“ vrati.
Neizbežno da kada se sretnemo sa novom godinom crtamo nevidljivu liniju koja stvara nove navike, svrhe i, naravno, trendove. Zato nismo mogli odoleti i pitali smo naše omiljene dizajnere enterijera o trendovima za koje veruju da ih treba zaboraviti (bar nakratko) i koji su zaslužili povratak. Ali želeli smo da idemo malo dalje i konsultujemo vaše interesovanje o trendovima koje smo videli najviše poslednjih godina, kroz vaše pretrage na Google-u.
Trendovi koji dolaze i odlaze u skladu sa Google Trends:
Millennial Pink: pretraga ovog trenda prikazana je od kraja 2016., a vrhunac je dostigla u leto 2017. Ostao je tokom 2018. godine, ali interesovanje gubi snagu postajući prolazni trend.
Nordijski stil: delovao je kao prolazni trend, ali je svoje mesto našao u Andaluziji, Madridu i Barseloni.
Macrame: gotovo nestali trend koji se vratio 2016. godine da bi zadržao svoje verne fanove tokom svih ovih godina i akumulirao nove fanove tokom 2019. godine.
Hotelski stil: nikad ne recite "Nikad neću slediti tu tendenciju". I radi se o tome da je hotel prošao tokom leta 2018. i začudo, uspeo je da održi veće interesovanje sada nego između 2015. i 2017. Hoće li biti na kapiji trijumfalnog povratka.
Mermer: od 2015, njegovo interesovanje neprestano raste i bez pokazivanja visokih ili niskih vrhova u ovih 5 godina. Trend koji je ostao.
Minimalizam: do kraja 2017. bio je to sjajan trend i plenio je, ali od tada interesovanje je opalo.
Terakota: jedan od najstabilnijih trendova tokom ovih 5 godina. Njegovo interesovanje je održano sa redovnim vrhuncima. Ako se morate kladiti na boju, našli ste je.
Hygge: zahvaljujući sjajnom trenutku, između 2017. i 2018., sada svi znamo šta je hygge. Ali moramo priznati da je od tada njegovo interesovanje u opadanju.
Wabi Sabi: primer trenda koji postepeno osvaja sve više sledbenika bez preteranih kontrasta.
Terrazo: između 2015. i 2017. godine počeo se penjati na položaje i od početka 2018. godine do danas ovaj trend je sve jači.
elledecor.com