Tradicionalna osma konferencija BDW 2013 održaće se od 6. do 8. juna u Beogradu...
Na konferenciji će se predstaviti najinovativniji pojedinci koji su obeležili 2012. godinu. Jovan Jelovac, selektor i osnivač festivala, izdvaja predavanja koja ne bi trebalo da propustite.
AKQA / DUANE EVANS, VELIKA BRITANIJA
Petak 07. jun
BDW vam predstavlja digitalne velikane, kreatore čuvenih interaktivnih kampanja za Fiat, Nike i Xbox! Prvi put u Srbiji na BDW konferenciji naučite nešto više o definisanju kristalno čistih digitalnih marketinških strategija pomoću višekanalnog marketinga kroz virtuelni i stvarni svet. “Dobro je biti prvi. Bolje je biti dobar. Najbolje je biti i jedno i drugo”. Ova deviza digitalne agencije AKQA se pokazala kao dobitna kombinacija. Duan Evans je vodeći industrijski kreativni talenat sa preko 15 godina iskustva. Radi za agenciju AKQA od 2000. godine i to za izuzetno širok spektar klijenata. Osmišljava kampanje poznate u celom svetu za koje je osvojio mnoštvo međunarodnih priznanja i pomaže u formiranju najboljeg kreativnog tima. Ova agencija ima ulogu svetskog lidera digitalnih agencija zahvaljujući inovativnom i kreativnom radu o kome tradicionalne reklamne agencije mogu samo da sanjaju.
TBWA LONDON / PAUL BELFORD, VELIKA BRITANIJA
Petak 07. jun
Kako osmisliti najbolju reklamnu kampanju? Na konferenciji BDW 2013 ćete imati jedinstvenu priliku da učite od marketinških agencija koje spadaju u 10 vodećih u svetu! Čuveni stručnjak za reklame i umetnički direktor agencije TBWALondon Paul Belford će obelodaniti detalje kampanja za časopis The Economist, Adidas, McDonald’s, Pepsi i mnoge druge nagrađivane predstavnike naše popularne kulture! Otkrijte zašto je magazin Fast Company proglasio TBWA za 24. na listi 50 najinovativnijih svetskih kompanija i zašto ih tretira kao potpune zvezde inovacija.
VIRGILIO FERNANDEZ, CENTRO STILE FIAT
Subota 8. jun
Virgilio Fernandez, jedan od glavnih dizajnera u CENTRO STILE FIAT, održaće predavanje na BDW konferenciji! Zahvaljujući novom FIAT-u 500 L, Srbija, kao zemlja u kojoj se proizvodi, polako postaje poznata širom sveta po sasvim novim ključnim rečima kao što su inovacija, dizajn, kvalitet i visoki proizvodni standardi u Kragujevcu, koje ujedno podstiču i razvoj celokupne domaće privrede. Svi pričaju o FIAT-u 500 L, ali još niko nije predstavio autore njegovog dizajna. Saznajte kako je legendarni CENTRO STILE iz Torina stvorio verovatno najkvalitetniji automobil u istoriji FIAT-a, a svakako najznačajniji srpski industrijski proizvod 21. veka.
DAAN ROOSEGAARDE, HOLANDIJA
Četvrtak, 6. jun
Da li ste znali da putevi mogu da razmišljaju zajedno sa vozačima i automobilima? U Holandiji se već grade novi putevi koji su potpuno samoodrživi, bezbedni i intuitivni. “Pametni autoputevi” Daana Roosegaarda predstavljaju novi interaktivni koncept. Putevi se uz korišćenje interaktivnog svetla, pametne energije i saobraćajne signalizacije prilagođavaju specifičnim situacijama u saobraćaju. Daan Roosegaard će vas provesti kroz budućnost auto-transporta u ovom veoma važnom trenutku za Srbiju, koja konačno treba da uhvati korak sa planovima za izgradnju ključnih evropskih autoputeva kroz našu zemlju, i takođe prikazati sve ostale aspekte svog nagrađenog inovativnog opusa.
JOŠ SAMO PAR DANA ZA KUPOVINU ULAZNICA PO POVOLJNIJOJ CENI ZA NAJBOLJU BDW KONFERENCIJU IKADA! OGRANIČENI BROJ "EARLY BIRD" ULAZNICA PO CENI OD SAMO 149 EVRA ZA KUPOVINU DO 19. MAJA (REDOVNA CENA 229 EVRA)
BDW KONFERENCIJA “INOVACIJA2” OD 6. DO 8. JUNA 2013. U BEOGRADU
REZERVIŠITE ULAZNICE NA SAJTU WWW.BELGRADEDESIGNWEEK.COM/TICKETS