Dok je većina drugih proizvođača automobila morala da se bori protiv već postojećih shvatanja o identitetima svojih brendova dok su menjali brzine u prostoru električnih vozila, relativni novajlija Polestar, nije imao takve probleme.
Švedski brend, koji nije proizvodio ništa osim električnih vozila otkako je postao samostalna marka 2017. godine, definisan je svojim futurističkim idejama o automobilima. Međutim, ovaj brend je sada odlučio da se okrene nečemu sasvim drugačijem, što je na neki način povezano sa njihovom filozofijom i etosom.
Iako kućica na drvetu nikako nije vozilo, njeno postojanje u šumi može isključiti potrebu za prevozom, postajući tako najodrživiji način da se doživi Majka Zemlja. Najnovija kreacija brenda Polestar, nazvana KOJA, bila je počasna pohvala finskog dizajnera Kristijana Talvitiea za Polestar Design Competition 2021. Sada je kompanija oživela virtuelni model u selu Fiskars u Finskoj, dok očekuje početak svog takmičenja za 2022. godinu kasnije ovog meseca. Kao prva prijava na Polestar Design Contest koja je ikada postala opipljiva, KOJA će biti otvorena za javnost kao deo izložbe „Kuća arhitekte“.