Audio brend Master & Dynamic predstavio je svetu svoje dizajne za slušalice kreirane od kože, koje u skladu sa raspoloženjem osobe koja ih nosi, menjaju boju…
Ova njujorška kompanija podnela je zahtev za patent za ovu pionirsku kožu, koja može menjati boju kao odgovor na raspoloženje osobe koja ih nosi ili tip muzike koju slušaju.
Iako kompanija nije otkrila sve detalje vezane za ovu tehnologiju, podnošenje zahteva za patent nam otkriva planove o korišćenju ternohromičke tehnologije, koja proizvodima daje mogućnost promene boje, kao odgovor na promenu temperature.
“Uvođenje termohromizma, dodatno akcentuje naše interesovanje za istraživanje različitih boja, materijala i uopšte iskustvo slušanja muzike”, rekli su iz ove kompanije. “Osetljivost materijala na promenu moždanih talasa, izazvanog različitim žanrovima muzike, kreiraće pun spektar boja, koje će odgovarati određenim raspoloženjima”, dodali su.
Master & Dynamic brend tvrdi da će boja kože biti specifična za svakog pojedinačnog korisnika. Ipak, postojaće neke sličnosti kada se radi o žanrovima. Na primer, hip hop muzika može uvek proizvoditi žutu boju, dok se džez može manifestovati ljubičastom. Ovo se, po svemu sudeći događa kroz “hiper oboojeni sloj” na koži, koji reaguje usled kombinacije zvučnih vibracija i moždanih talasa.
“Iako su moždani talasi svakog slušaoca različiti, oni će najverovatnije biti sinhronozovani sa ostalima u blizini, što znači da će slušalice ljudi koji osećaju određenu emociju imati slušalice iste nijanse u tom trenutku”, objašnjavaju iz brenda.
Master & Dynamic brend osnovao je preduzetnik Džonatan Levin pre četiri godine. Njihov proizvodni asortiman sadrži i zvučnike koje je dizajnirao arhitekta Dejvid Adjaje.
Kompanija ima u planu da svoju novu kožu promenljivih boja uključi u čitav svoj asortiman, koji sadrži MW50 i MW60 bežične slušalice, MH30 bubice i MH40 standardni model.
Inače, zahtev za patent su podneli 1.aprila. Pitamo se da li je sve ovo jedna interesantna prvoaprilska šala.
N.Đ.
Izvor: Dezeen