Promenljivi stilovi, nova tržišta i sve veći broj prilika, predstavljaju nam ovaj tip sajma, kao evolutivnu platformu za razvoj biznisa…
Zakazan za odžavanje od 16. do 19. septembra, HOMI sajam je potvrdio svoju reputaciju kao inkubator kvalitetnih i novih razvojnih mogućnosti za italijanske kompanije, i kao mesto okupljanja projekata visoke vrednosti, koji postavljaju osnove za realne mogućnosti, usmerene prema kompanijama u razvoju, koje ulažu u dizajn, kao platforme za napredak i istraživanje.
Ova izložba je izvela na pravi put, odnosno u centar pažnje, brojne regionalne tradicije fine italijanske umetnosti izrade, kao ključne koncepte predstavljanja novih stilova, ne zapostavljajući lokalno poreklo unikatnih tehnika i kvaliteta proizvodnje.
Ključ ovog događaja je način na koji on pozajmljuje prostor idejama, zahvaljujući kompetitivnoj ponudi proizvoda koja je u porastu i bogatom kalendaru događaja i inicijativa, koji ojačavaju dijalog između talenata, kompanija, trendsetera i prodavaca.
Predivno i lepo urađeno, omiljeno Italijanima, šarmantno čitavom svetu
Kompanije koje su zvezde HOMI industrije predstavljaju moderne, savremene kolekcije, koje su sa entuzijazmom prihvatili kupci iz Italije i inostranstva. To potvrđuje skorašnje studije, koje italijanske proizvode vide u centru pažnje na inostranim tržištima, kao referentnu tačku stila.
Sudeći po podacima koje je sakupio Confindustria istraživački centar, tokom predstojećih šest godina, “predivni i lepo urađeni” italijanski proizvodi će dostići vrednost od 15 milijardi evra, a očekuje se da će izvoz iz Italije porasti za 43 % od danas, do 2021.godine. Ovaj trend otvorio je nove prilike za kompanije koje su zainteresovane za razvoj novih proizvoda, sa dodatnom vrednošću, odnosno činjenicom da čitav svet ceni predmete proizvedene u Italiji.
Makroekonomski podaci nam pokazuju da su strane zemlje spremne za uvoz italijanskih proizvoda. Istraživanje rađeno u regiji Milana i Lombardije, daje nam bliži uvid u stil koji je svojstven Italijanima, a u poslednje vreme sve više okrenut tradiciji. Prava demonstracija ove činjenice ogleda se u istraživanju koje je sprovela Trgovinska komora Milana, koje se zasniva na navikama života i organizovanja društvenih okupljanja: stanovnici Milana pozivaju svoje prijatelje na ručak ili večeru jednom u svakih dvadeset dana i spremni su da potroše do 2.000 evra godišnje, kako bi svoj sto i svoj dom pripremili baš za te prilike.
Sinergije za kreiranje vrednosti
Zahvaljujući povezanosti sa lokalnom Trgovinskom komorom i ICE, Italijanskom Trgovinskom Agencijom, HOMI sajam je razvio veoma važnu promotivnu aktivnost, koja se obraća kompanijama, a posebno inostranim kupcima. Neke od zemalja koje su u centru njihove pažnje za septembar 2016 su Bugarska, Kanada, Kina, Kolumbija, Francuska, Nemačka, Japan, Indija, Iran, Španija, Češka Republika, Singapur, Južna Afrika, Turska i Sjedinjene Američke Države.
Takođe, nastavljena su već ostvarena partnerstva u HOMI referentnim segmentima, dok su kontakti sa ključnim dizajnerskim organizacijama dodatno ojačani. Još jedno veoma važno partnerstvo uspostavljeno je sa CNA – Nacionalnom Federacijom Zanatlija i Malih Preduzeća, koja sa svojim opsežnim iskustvom pojačava vrednost tradicionalnih malih biznisa i inovativne startup kompanije.
Kompnente modernog dizajna
Specifični događaji
Još jednom, ove godine specifični događaji će biti izdvojeni, kako bi u sebe uključili sve izložbene formule, koje spajaju proizvode sa prostorima i trendovima koje koriste: Living Habits, Home Wellness, Fragrances & Personal Care, Fashion & Jewels, Gifts & Events, Garden & Outdoor, Kid Style, Home Textiles i Hobby & Work. Ovi prostori će se spojiti, kako bi oblikovali fascinantne nove ideje i naglasili inovativni karakter ovog sajma, koji se nikada ne ponavlja, već svake godine predstavlja nove stilove i trendove, kao jedinstvene referentne tačke.
Tematski prostori
Tematski prostori poput HOMI Sperimenta, HOMI Creazioni i Creazioni Designer, posvećeni su istraživanju i eksperimentisanju sa projektima i konceptima mladih dizajnera i umetnika, sa ciljem otkrivanja inovativnih i interesantnih projekata. Pored toga, HOMI još jednom potvrđuje prisustvo pobednika HOMI Maker Design Awards, mladih kreativnih talenata sa manje od 35 godina, koji su svedoci neverovatnog potencijala dizajnerskih predmeta.
HOMI BEYOND HOMI
Tokom proteklih nekoliko meseci, HOMI sajam je nastavio da živi kroz događaje poput onih kreiranih u Palazzo Reale u Milanu, prostora koji sadrži brojne dragulje, sa inicijativama održanim tokom nedelje dizajna u aprilu, koja je ponudila novu perspektivu granica dizajna, kao i sa HOMI sajmom održanim u Njujorku, koji se prošle nedelje završio sa velikim uspehom.
Tradicija, kreativnost, komunikacije – tako stil ostaje nov
Od izazova digitalne ere, do zaštite italijanskog umetničkog nasleđa, kroz koncepte novih umetnika, HOMI nas ponovo iznenađuje – on se menja, dok u isto vreme ostaje isti, spreman da nam ispriča priču o novim idejama i konceptima, otkrivajući uspešna iskustva i održavajući originalne i nove događaje, pod okriljem promenljivog stila.
Najinteresantniji prostori u ovom izdanju Dream-Desire-Design, koji je posvećen kreativnim talentima internacionalnog dizajna, predstaviće nam inovativne proizvode i projekte, koji su proizvedeni u devet zemalja širom sveta. Zvezde ovog prostora biće najinovativnije kreacije dizajnerskih kompanija iz Belgije, Bugarske, Finske, Ujedinjenog Kraljevstva, Holandije, Portugalije, Švedske, Turske i Mađarske.
Kako bi se zadržala tema originalnosti, HOMI će “pozajmiti” deo svog prostora internacionalnim umetničkim kolektivama iz Egipta, Indije i Japana, koje će nam dati uvid u novu estetiku i stil. Tri kompanije sa unikatnim senzibilitetima predstaviće nam svoju viziju tekstila i dekora, dragulja i nakita, kao i dekorativnih aksesoara.
HOMI Moda & Nakit – inovacije
Aksesoari su prave zvezde ovog inovativnog sajma i koncepta. Minimalistički ili kitnjasti, iz prošlosti ili sadašnjosti, kreirani sa italijanskom tradicijom na umu, sa aspektima udaljenih zemalja: scenski nakit dobija posebno mesto na HOMI sajmu, praveći novu stazu, protkanu idejama, stilovima, bojama i šarmom.
Na HOMI sajmu, fokus će biti na starim italijanskim kompanijama, mladim talentima, ali i na velikim internacionalnim brendovima, koji svojim dizajnima i kreacijama doprinose novim trendovima proleće/leto 2017 sezone.
Pored proizvoda, deo ove izložbe biće i specijalni tematski prostori, koji nude sasvim nove dimenzije inovacije, kroz odeljke i događaje, osmišljene tako da naglase vrednost čitave izložbe.
Između ostalih, HOMI SPREIMENTA, posvećen istraživanju i eksperimentaciji, biće domaćin odabranim dizajnerima koji će doći sa svojim proizvodima i kreativnim inovacijama, koje su rezultat istraživanja novih materijala i procesa, baziranih na oživljavanju najinteresantnijih tradicionalnih tehnika i veština. Od poslednjeg izdanja, prostor za proizvode superiornog dizajna koji su unikatni podeljen je na dva dela, kako bi se što bolje definisala ponuda izložbe – jedan je fokusiran na scenski nakit, dok se drugi okreće modnim aksesoarima.
U septembru, ključni događaj će zatvoriti ciklus izložbi posvećen majstorima i remek delima italijanskih juvelira. Nakon predstavljanja fantastičnih šezdesetih i godina ekonomskog procvata, rođenja prêt-à-porter i industrijalizacije scenskog nakita, septembarsko izdanje sajma biće obeleženo novom izložbom, pod nazivom “Nakit kao moda”, koja će nam predstaviti istoriju kostimskog nakita od 2000. do 2016.godine.
Ova izložba debituje na HOMI sajmu, a inspirisaće još jedan metropolitski događaj: otvaranje novog poglavlja u istoriji lepote, što će biti ilustrovano u prestižnom prostoru u Milanu, u drugoj polovini septembra.
I na kraju, organizatori trenutno rade na kalendaru događaja, koji je fokusiran na modu i trendove, alate koji su potrebni za promociju biznisa i najefikasnijim tehnikama dodavanja vrednosti inovativnim proizvodima.
Prilike za otkrivanje najinteresantnijih trendova u svetu juvelirstva biće dostupne svim profesionalcima, zahvaljujući partnerstvu HOMI sajma sa renomiranim ekspertima i trendseterima ove industrije.
Ovde, moda i nakit imaju svoj život.