Ovaj Lifestyle sajam spaja najinteresantnije trendove koje nam predlaže najnovije istraživanje WGSN kompanije, u jedinstvenom HOMI Trends delu…
Italijanska tradicija ne podrazumeva samo “Made in Italy”, odnosno poreklo materijala i mesto proizvodnje, već mešavinu stila, ukusa i vrednosti koje ona podaruje svakoj kreaciji: u pitanju je fundamentalni princip koji nam objašnjava zašto se “Made in Italy” proizvodi cene u čitavom svetu i pomaže operaterima da odgovore na sve potrebe globalnih potrošača.
Ovaj princip je pokrenuo istraživanje koje se fokusira na nove trendove, a koje je sprovedeno od strane HOMI sajma u saradnji sa WGSN, vodećom internacionalnom kompanijom koja se bavi istraživanjem i analizom tržišta, predviđanjem i studijama trendova unutar industrije dizajna i mode.
Italijanska tradicija na taj način predstavlja svet unutar sveta, sa jedinstvenim karakteristikama koje zadovoljavaju krajnjeg korisnika i čekaju da budu otkrivene.
Prva od ovih karakteristika je takozvani “usporeni balans”, koji se može smatrati otelotvorenjem italijanske tradicije i životnog stila: u brzom i promenljivom svetu, mi nekako uvek više cenimo ono što svoju odličnost duguje prirodi, očuvanju i priči. Na ovaj način, nakon spore hrane, koja je dizajnirana kao sušta suprotnost kulturi brze hrane i novim “zero kilometre” predlozima proizvoda, trend vraćanja ritmičkom koračanju predstavljen je u predmetima za dekoraciju i sektoru nameštaja: povratak prirodi, kreatoru bogatih materijala, sa zemljanim bojama, predmetima napravljenim od plute, drveta, mesinga, terakote, sa peščanim i nepravilnim teksturama, kreira direktnu vezu sa njihovim poreklom.
Ipak, u svetu koji se okreće oko elektronike, kretanje prema prirodi nije jedina sugestija. Fascinacija virtualnim svetovima i obećanjima čuda koje donosi pojačana realnost menja naše živote, koji su sada reflektovani našim pametnim telefonima, i konstantno lelujaju negde između stvarnog i virtualnog. Ova potraga za čudima generiše novi trend, poznat po imenu Phygital Drama, koji zapravo predstavlja kombinaciju fizičkog i digitalnog iskustva našeg svakodnevnog života.
Dizajn predmeta je samim tim orijentisan prema teatralnosti i raskoši, a cilj mu je da probudi naša čula i pripremi ih za stvarni svet. Tehnološki stil i dalje pobeđuje u dizajnu proizvoda sa plastičnim translucencijama, prozirnim obojenim staklima i refleksijama koje dele lakirane površine; metalik i svetlucave boje privlače pažnju, dok sintetičke smole i obrađeni metali postaju novi sirovi materijali veličanstvene dimenzije, spajajući u sebi savremenost i budućnost.
Sa tim na umu, postoji i treća ekspresija italijanske tradicije, koja italijansku kulturu postavlja u direktni kontakt sa ostatkom sveta. Tipična za metropole, ova fuzija vidi kreiranje nove tradicije koja je kosmopolitska i hrabra, otvorena za nova iskustva, gostoljubiva i neverovatno maštovita.
U pitanju je urbana fuzija, odnosno novi tip kulturne alijanse, koji se dešava u velikim gradovima, kome su naratori kompozitni predmeti sa snažnim ličnostima, inspirisani različitim kulturama koje sadrže poštovanje i brigu za posledice progresa. Reciklirani materijali, kombinovani sa štampanom plastikom, spajani sa neobrađenim sredstvima biće izloženi. Proizvodne tehnike su efikasne po pitanju potrošnje novca, brze i uključuju nove prilike koje im je omogućilo 3D štampanje.
Tkani materijali i jukstapozicije, funkcionalnost, modularnost i brojni drugi predlozi karakterišu ove predmete, koji se često mogu prilagoditi, a dizajnirani su za milenijalce, mlade ljude koji su u samom srcu promene, kada govorimo o novoj globalnog agendi.
Sve to predstavlja HOMI Trends, koji je jedinstvena prilika za otkrivanje i upoznavanje sa trendovima koji menjaju sektor aksesoara za dom, a koji je ilustrovan sugestivnim štandovima, koji su obogaćeni inovativnim i skoro prepoznatim predmetima, koje predstavljaju izlagači ovog sajma.
WGSN istraživačka studija će biti predstavljena tokom pet sastanaka – TrendTalks – koji će se održati u petak 15.septembra i subotu 16.septembra u HOMI Trends prostoru, pružajući korisni vodič za razumevanje i očekivanje potrošačkih trendova, sa targetiranim predlozima.