Kombinacija velikog broja senzora, predefinisanih pokreta i sofisticiranog softvera, daje garanciju savršenog čišćenja i ponašanja koji su jednaki veštačkoj inteligenciji – uz pokrivenost površine čišćenja od čak 98%!
iRobot se predstavio u Srbiji sa svojim premium proizvodom iRobot Roomba - najboljim robotom usisivačem na svetu koji je do sredine 2013. godine širom sveta prodat u preko 10 miliona primeraka, a taj broj neprekidno nastavlja da raste.
Kompanija iRobot, vodeća u svetu na polju robotike, od nedavno je sa svojim top proizvodom, Roomba robotom usisivačem zastupljena i u Srbiji.
Usisavanje počinje pritiskom na taster Clean ili jednostavnim programiranjem vremena kada da se uključi tako da Roomba usisava i bez prisustva ukućana, štedeći Vaše dragoceno vreme koje sada možete posvetiti sebi i svojim najmilijima! Po završetku čišćenja Roomba se sam vraća na bazu gde se puni i tu čeka zakazano sledeće čišćenje.
Roomba koristi prestižni sistem iAdapt® koji mu daje prednost u odnosu na druge robote usisivače jer pored brojnih senzora iAdapt® sistem skenira sobu 67 puta u sekundi i svaku tačku prelazi iz četiri pravca, a uz 40 programiranih pokreta ne dozvoljava prljavštini i dlakama kućnih ljubimaca da završe van posude za prašinu (Aero Vac™) , koja je opremljena sa dva Hepa filtera, što čini znatno prijatnim boravak u enterijeru koji Roomba održava, posebno osobama sa alergijama.
iRobot se pomoću vrhunske tehnologije i senzora fokusira na višestruko čišćenje jednog mesta, sve dok njegovi superosetljiviji senzori prašine ne detektuju čist pod, nakon čega Roomba nastavlja da čisti dalje, perfektno pokrivajući celu površinu koja mu je poverena za usisavanje.
Na taj način Roomba postiže najveću ukupnu efikasnost. Nezavisni testovi potvrđuju do 98 % efikasnosti čišćenja robotima iRobot-a.
Do 20.- og maja iRobot ima svakodnevne prezentacije u Shopping Centru Ušće (u prizemlju pored info pulta), gde možete videti zašto je prodato više od 10 miliona iRobot-a, a na licu mesta možete zakazati i prezentaciju u Vašem domu.