Kompanija Gorenje dobitnik je ovogodišnje Nagrade za uspešan promotivni nastup na 38. Međunarodnom sajmu građevinarstva, koju, zajedno sa Beogradskim sajmom, dodeljuje Udruženje za tržišne komunikacije.
Ova kompanija donela je veliko osveženje Sajmu, oduševivši posetioce svojim neuobičajenim štandom, koji živopisno oslikava slogan Gorenja, „Pogledaj svet iz drugog ugla“.
Ideja o elegantnom kupatilu okrenutom naopako postala je najveća aktrakcija Sajma ispred koje su se svi slikali, dok je ostatak štanda posetiocima probudio maštu i podstakao ih da razmisle o prolećnoj dekoraciji i ulepšavanju doma.
Gorenje, koje na našim prostorima ima tradiciju dugu više od 60 godina, prijatno je iznenadilo posetioce svojom elegantnom i nesvakidašnjom linijom proizvoda, koju čine kuhinje, kupatila, keramika, klime, bojleri i toplotne pumpe.
Podstrek za pretvaranje životnog prostora u topao i udoban dom dali su i brojni sajamski popusti na sve modele kuhinja Gorenje i Marles, na bojlere, kao i mnogi drugi, koji se nastavljaju sve do 15. maja.
Pokrenite maštu, pronađite inspiraciju na Sajmu, odaberite svoju dozu hedonizma i prepustite se uživanju u novom izgledu vašeg doma.