Sa novom Euroluce edicijom za 2015. godinu, kompanija Italamp je proslavila 40 godina postojanja…
Ova kompanija je od samog nastanka bila simbol kreativnosti, kvaliteta i vrhunskog zanatskog umeća. Takav je slučaj i sa njihovom najnovijom edicijom u kojoj se nalaze neobični slavljenički kristali i Swarovski viseća instalacija, čiji dekorativni detalji oslikavaju razvoj kompanije kroz 40 godina postojanja.
Među novitetima se nalazi i dizajn Marka Pive, Crowns, koji predstavlja interpretaciju hiljadu godina stare istorije stakla. Lusteri su, u stilu 18-og veka, napravljeni od duvanog stakla, koji je ručni rad, a položaj delova stakla, koji se nežno dodiruju, jasno definišu oblike u prostoru, koji podsećaju na zvona, kupole i krune. Njihove blage konture reflektuju svetlost koja dolazi od serija mikro LED lampica, pojačavajući prigušen efekat u teatralnom smislu.
Fata Morgana, je delo dizajnera Edvarda Van Vlieta i predstavlja neobičnu iluziju – za razliku od Morgan Le Fay-a, koji je po legendi Kralja Artura, koristio magiju kako bi stvorio optičke iluzije i hipnotisao mornare. Ova iluzija je stvarna i baca magično osvetljenje sa plafona svake sobe u koju je postavljena, stvarajaći bajkoviti ambijent.
Na proslavi godišnjice započeta je i “scout” inicijativa, pa je 12 mladih dizajnera iz celog sveta dobilo priliku da se oproba u Serra Creativa radionici. Radovi trojice pobednika su nagrađeni sa realizacijom njihovog projekta i zvanično su ubačeni u Euroluce ediciju.
P.Ć.