Ako svoj posao obavljate u domu, onda verovatno imate malu kućnu kancelariju ili jednu nišu, koja vapi za dodatnim prostorom...
Prostor odvojen za vaš rad u kući mora biti organizovan pametno, posebno kada je u pitanju mala kvadratura.
Organizovanje kućne kancelarije, na pravi i logičan način će vam pomoći da uvek i u svakom momentu, veoma lako pronađete sve što vam je potrebno i samim tim ćete postići svoj stepen produktivnosti na viši nivo.
Savršeno organizovana kućna kancelarija pomoćiće vam da sredite svoje misli i postavite ih u neometan tok, kako biste imali više ideja i bili što opušteniji tokom rada.
Napravite odeljke za različite stvari u svojim fiokama. Ukoliko imate kutije ili male kovčege, možete ih iskoristiti za odlaganje pribora za rad, koje potom možete ofarbati u različite boje, ili upisati na njima koje stvari se nalaze unutra.
Ove i mnoge druge ideje možete pronaći na fotografijama koje vas spremno čekaju u našoj galeriji, da vas inspirišu da budete organizovaniji i produktivniji.
N.Đ.