Postoji mnogo pivskih spravica i aksesoara koji su izloženi svuda po svetu, ali tim "pivskih inovatora" u BBDO Zagreb i dizajnerski studio Brigada odvode stvari na viši nivo.
Zamislite da vam je udobno na kauču i nestane vam piva, nakon čega je potrebno upustiti se u dugačku šetnju od pet metara do obližnjeg frižidera i to sve u trenutku kada vam je baterija na nuli i lenji ste više nego ikada.
Staropramen Sofa, svim ljubiteljima ovog osvežavajućeg alkoholnog pića, uživanje u pivu čini mnogo lakšim. Tonči Klarić, kreativni direktor BBDO Zagreb, je objasnio da ideja koja leži u pozadini ovog dizajna cilja ka tome da postane centralna tačka u svakoj dnevnoj sobi.
Kampanja za praško najbolje je lansirana pre samo nekoliko dana, kada je kompanija po prvi put svetu najavila svoj ne tako običan, ali ipak veoma praktičan i koristan komad nameštaja. Osim veoma privlačnog izgleda, Staropramen Sofa poseduje integrisan frižider koji može da primi do 14 flaša piva, Bluetooth zvučnike, police za knjige i stanicu za punjenje namenjenu svim vašim omiljenim napravama. Nažalost, ova savršena sofa još uvek nije izašla na tržište.
Aksesoari i pomagala koja su vezana za ovu vrstu pića, mogu da popune sve police velikog super marketa i jednom kada se upustite u njihovo istraživanje putem interneta možete se i sami uveriti o pomenutoj raznolikosti.
Mnogi globalni brendovi koji proizvode pivo pokušavaju da stvore i neke kreativne proizvode i dok velika većina njih na umu ima samo marketinške statistike, retki su slučajevi koji zaista kreiraju nešto korisno.
Ako uzmete za primer prateće proizvode kompanije Heineken ili Andes, možete videti nekoliko nagrađivanih slučajeva, međutim, u njihovim konceptima postoji veoma malo funkcionalne vrednosti, nedostaje im obična upotreba namenjena svakodnevnom životu.
Svi će se složiti, ali posebno pravi ljubitelji piva, da ovo nipošto nije jedan takav komad i da veoma originalna sofa hrvatskog studija predstavlja pravo osveženje.
N.Đ.