Radnja u Parizu, čiji su osnivači Pascal Bildstein i Emanuel Attali, nastavlja borbu protiv standardizacije enterijera...
Saradnja između specijaliste za dekoraciju i modnog eksperta može voditi samo do koncepta prodaje koji promoviše originalnost. 2014. godine Pascal Bildstein, bivši kreativni direktor Deshoulieres marke posuđa i Emanuel Attali, bivši šef proizvodnje u Paul & Joe i A.P.C našli su pravo mesto na kome mogu objediniti svoje favorite. Prostor koji se nalazi kraj kanala Saint Martin je konceptualna radnja za sledeće generacije. Uređena je kao živahna radnja za porodice, nalik radnjama za poklone, umesto hladnog i modernog dizajna. Ovde sicilijanska marka mirisa Ortigia koegzistira sa keramičkim lastama portugalskog Bordallo Pinehira, Urbaneans slušalica i Mtec USB štapića.
Ova radnja prodaje stvari koje ne možete naći na svakom mestu i sve to je čini humanijom u ovom urbanom prostoru. Ali therapy se ne zadržava samo na kapricioznim maloprodajnim predmetima. Kako bi kultivisala svoju unikatnost, radnja je postala i proizvođač. Potpuna sloboda je data francuskim dizajnerima Ich & Kar, koji su uzeli u svoje ruke vizuelni identitet marke, kako bi napravili Penrose kolekciju nameštaja i aksesoara. Sa živahnim i šarenim bojama izdvaja se i poetska kolekcija Karma et Fleurs od Nathalie Leté. U svetu koji postaje sve grublji, oni zamišljaju svoju filozofiju dekorativne umetnosti tako što će ponuditi nameštaj ljudima koji će ga poželeti za ceo svoj život.
U septembru, po zahtevu korisnika, kolekcija će se proširiti. Porodica raste, sa velikim stolom za trpezariju, ogledalima, čivilucima i stolovima španskog uličnog umetnika Douronea. Prema rečima Ich & Kar: “Bazartherapy je maloprodajni objekat, kao i terapeutski koncept baziran na darežljivosti, a osećaj je sjajan.”
M.P.