Novi imidž za Porsche prodavnice širom sveta

Porsche zastupništva i predstavništva širom sveta dobijaju novu korporativnu arhitekturu...

Porsche lansira novu korporativnu arhitekturu za svoje Porsche centre širom sveta. Imajući na umu zamisao "Destination Porsche", nameravaju da postanu centralno mesto okupljanja Porsche zajednice, privlačeći sadašnje i nove korisnike.

Novu arhitekturu karakteriše fleksibilnost, upotreba digitalnih medija za individualnu komunikaciju s naglaskom na iskustvo brenda. Prvi prototip novog koncepta proslavio je svoje otvaranje u Palm Springsu u Kaliforniji. Prodavnica je izgrađena u roku od godinu dana i pokazuje put za buduće promene u okviru "Destination Porsche" dok se kompletan koncept može se iskusiti do sredine 2020. godine u dva Porsche Centra u Dortmundu i u Hangčou u Kini.

"Destinacija Porsche" pokazuje jedan od načina na koji možemo odgovoriti na izazove promene potrošačkih preferenci i evolucije automobilske maloprodaje", kaže Detlev von Platen, član Izvršnog odbora za prodaju i marketing u Porsche AG. „Porsche predstavlja životni san i snažnu zajednicu naših prijatelja i obožavaoca. Mi dizajniramo naše Porsche prodajne objekte s namerom da budu mesta gde ljudi mogu doživeti brend.

Dalji razvoj Porsche DNK

Dizajn budućih Porsche centara koristi strukturu postojećih i upotpunjuje ga novim i razvijenim elementima. Stil enterijera ostaje bezvremenski, tako da je pažnja usmerena na prikazana vozila. Takođe će ostati osnovni oblik koji je tipičan za sadašnje zastupnike. Obnovljena spoljašnja aluminijska fasada se otvara u delovima, pružajući pogled u unutrašnjost objekta.To stvara utisak dobrodošlice koji je podignut uzdignutom staklenom fasadom u prizemlju. Aluminijumski paneli iznad glavnog ulaza kao i crvena LED rasveta naglašavaju dinamiku koncepta.

Putovanje korisnika kroz fleksibilan svet Porsche brenda

Putovanje kroz nove Porsche prodajne objekte odvija se kroz različite tematske module koji se mogu fleksibilno integrisati i prilagoditi. Ovo čini unutrašnjost lako prilagodljivom prema regionalnim ili individualnim karakteristikama. Moduli predstavljaju, na primer, aktuelne karakteristike proizvoda, e-performanse ili sertifikovane polovne automobile.

Još jedan fokus je na društvenim prostorima sa novokreiranim salonom u kojem se kupci i ljubitelji brenda mogu okupiti. Kroz veliki prozor, oni mogu pogledati u radionicu - slično pogledu u kuhinju vrhunskog restorana.

Digitalna sredstva za individualni pristup klijentima

Važan stub nove korporativne arhitekture su ciljani digitalni mediji. Deo toga je virtuelna stvarnost sa kojom korisnici mogu praktično da dožive svoju konfiguraciju automobila.Ekrani na dodir će takođe omogućiti da proizvodi i usluge brenda Porsche ožive na interaktivan način.

Koncept kao deo Porsche maloprodajne strategije

Implementacija koncepta "Destinacija Porsche" počinje sa Porsche centrima - a time i jezgrom maloprodaje.U budućnosti će i druge fizičke dodirne tačke biti još više prilagođene potrebama korisnika, a mogućnosti za komunikaciju će biti proširene. Pored Porsche prodavnica u urbanim sredinama, ove lokacije uključuju pop-up prodavnice, kao i nove digitalne kontaktne tačke i formate koji omogućavaju više načina da se apsolutno doživi Porsche brend.

Foto vlasništvo Porsche

 

Povezane teme

25.04.2024 Lifestyle

Nova spa oaza u Rumuniji i jedna od najlepših u Evropi

Rumunija od ove godine poseduje jedno od najlepših odmarališta na svetu i malo arhitektonsko čudo pod nazivom Therme Bucharest, koje se nalazi na samo deset minuta udaljenosti od n...

24.04.2024 Lifestyle

Prolećni porodični odmor u zagrljaju netaknute prirode

Prvomajski i uskršnji praznici su nam pred vratima...

19.04.2024 Lifestyle

Da li biste se kupali u bazenu na litici stene?

Wanna Jungle Pool Bar je neverovatna destinacija koja vam omogućava da se kupate u prelepom bazenu na ivici stene

16.04.2024 Lifestyle

Otvoren prvi luksuzni Versace hotel u Aziji

Prvi luksuzni hotel čuvenog brenda u Aziji, Palazzo Versace Macau uspešno spaja klasične uticaje barokne i antičke grčke arhitekture, pod kreativnim nadzorom Donatele Versaće.

11.04.2024 Lifestyle

Mali hotel koji prati ritam godišnjih doba

Hotel Floriel je više od smeštaja - to je pravo umetničko delo, dnevna izložba lokalnih umetnika, zanatlija i proizvođača.

08.04.2024 Lifestyle

Dočekajte proleće u najlepšim hotelima Grčke

Svaki od ovih njih nudi jedinstveno i nezaboravno iskustvo, spajajući grčko gostoprimstvo sa luksuznim sadržajima i zadivljujućim okruženjem, što ih čini idealnim izborima za prole...

05.04.2024 Lifestyle

Za ručak sa stilom: restoran koji izgleda kao kraljevska dnevna soba

Restoran La Panthera je više od restorana - to je iskustvo koje pruža spoj luksuza, elegancije i prirode, stvarajući oazu evropskog šarma u srcu Indije.

02.04.2024 Lifestyle

Dobrodošli u Xique, elegantan hotel inspirisan lokalnom estetikom

Ovo magično mesto nastoji da spoji opuštanje, harmoniju sa okolinom, očuvanje kulture, društveni i ekonomski razvoj i arhitektonski izraz.

30.03.2024 Lifestyle

Vodimo vas u najšareniji hotel na svetu: Salut Maroc!

Fuzija tradicionalnih marokanskih elemenata, poput šarenila pločica i islamskih uzoraka, sa modernim dizajnom nameštaja stvara atmosferu koja oduzima dah.

27.03.2024 Lifestyle

Rajski kutak Halkidikija: očaravajući hotel Kappa Resort

Smešten među bujnim mediteranskim zelenilom, ovaj hotel odiše elegancijom i udobnošću, pružajući gostima nezaboravan doživljaj odmora.

24.03.2024 Lifestyle

Brutalizam u svom najboljem izdanju: restoran koji vam daje osećaj da ste na obali mora

Restoran omogućava širok pogled na izvanredan pejzaž zaliva Santander, i daje osećaj da ste na moru.