Novi koncept hotela u kandskom skijaškom selu, predlaže kako može izgledati odmor na planini bez velikih troškova.
Prvi kanadski butik hotel, Pangea Pod, inspirisan je japanskim gostoprimstvom i njihovim konceptom “strateške spavaće sobe" koja se koristi u blizini kancelarija ili na aerodromima za brz odmor i revitalizaciju.
U slikovitom planinskom selu sa prostranim pogledom na snegom prekrivene vrhove, gde se nalaze bezbrojna odmarališta i lanci hotela, jedna zgrada se izdvaja: kuća sa time-share apartmanima iz 70-tih godina prošlog veka koja je očajnički tražila renoviranje.
Glavni dizajneri kanadskog studija Bricault Design - Marc Bricault, Shamus Sachs i Daria Sheina - odlučili su da renoviraju zgradu, ali da je odvoje od skupog komšiluka tako što su je pretvorili u utilitarni šik hotel koji gostima nudi malo drugačiji koncept smeštaja.
Ovakvi hoteli su tradicionalno bili proizvod pogodan za zaposlene radnike kojima je bio potreban jeftin i brz noćni odmor u blizini kancelarija, a u Japanu su tokom proteklih decenija rasli kao pečurke kada su japanski poslodavci i Ministarstvo zdravlja te zemlje uveli obaveznih pola sata odmora koji će služiti samo za spavanje i to u ranom poslepodnevnom periodu, shatvši da ih pospanost zaposlenih košta 138 milijardi dolara godišnje.
I dok kabine za spavanje prirodno ne dočaravaju sliku odmora, njihova finansijska i prostorna praktičnost je koncept koji je Bricault studio želeo da dovede u ovaj ski centar gde je smeštaj često papreno skup.
Pod hotel spaja planinski život sa modernim udobnostima. Pangea Pod hotel se nalazi na samo nekoliko koraka od stanica žičara na odmaralištu i ima primarnu, gotovo nezaobilaznu tačku, u pešačkoj zoni sala Whistler.Privatne kabine su pažljivo dizajnirane u uskom rasporedu i ima ih ukupno 88, od kojih su 8 apartmani sa nezavisnim kupatilom.
Hotel takođe poseduje stanice za samostalan check in i check-out kao i zajednička kupatila, toalete, modernu trpezariju i krovnu terasu.
N.V.T.
Izvor Design Milk