Minimalistični enterijer ove londonske radnje obložen je vulkanskim pepelom...
Dizajn za ovu britansku kompaniju Illuminium koja se bavi proizvodnjom parfema, delo je Italijanskog arhitekte Antonia Cardilla. Napravljen je tako da eliminiše sva čula osim čula mirisa, usredsređujući potencijalne kupce na kvalitete 37 različitih parfema koje ova firma nudi.
Suptilne teksture zidova dopunjene su nizom prelepih staklenih kupola u kojima se nalaze različiti mirisi. Hrapavi zidovi su obloženi mešavinom mineralne prašine iz vulkana Vezuv i kit kreča. Da bi se uklopio u neutralnost zida, pod je prekriven mekanim sivim tepihom, čime se stvara ahromatski efekat koji postavlja boje na sasvim novu čulnu ravan.
Boje se ne mogu videti, ali se mogu namirisati. Ovaj sinestetski pristup podstiče maštu i deluje na ljude tako da preusmere svoja čula po ulasku u prodavnicu. Prelepa viseća svetla osvetljavaju diskretno površinu zidova sa teksturom i privlače poglede prolaznika. Suzdržani dizajn i delikatni detalji sa lakoćom deluju poput umetničke galerije.
Ovaj projekat nosi naziv "Boja kao narativ" i zauzima prostoriju od 13.5 metara kvadratnih, koja se nalazi u Georgian zgradi, u Dover Street, Londonu.
M.P