Prvog aprila u Njujorku počeo je dobrotvorni projekat Faberge - Big Egg Hunt...
U potrazi za dizajniranim uskršnjim jajima, učestvovaće stanovnici i posetioci Njujorka.
Skulpture jaja sakrivena su širom grada na raznim neočekivanim mestima. Učesnici preuzimaju besplatnu aplikaciju sa mapom lokacija svakog blaga, a imaju šansu da osvoje nagrade Faberge, sa umetnutim draguljima u iznosu od 30.000 do 48.000 dolara.
Preko 300 jaja i džinovskih skulptura, dizajnirani su od strane renomiranih umetnika, dizajnera, arhitekata i brendova, uključujući: Tracey Emin, Mark Quinn, Zaha Hadid, Ronnie Wood, Peter Beard, Diane Von Furstenberg, Marchesa, Olivier Theyskens i Bruce Weber. Jaja su postavljena u pet opština u Njujorku tokom uskršnjih praznika.
Zaha Hadid u njegovoj izradi istražuje veze između prirodnih i urbanih formi, Ralph Lauren jaje prikazano je kao stari kauboj dok je umetnik Bendžamin Shine, farbao tkanine koje su inspirisane jedinstvenim njujorškim ulicama. Jaje Tommy Hilfiger ukrašeno je simboličnim mornarskim motivima koji su inače zaštitni znak ovog brenda.
Lov na uskršnja jaja će trajati tri nedelje, do 26. aprila, nakon čega će se sva jaja naći na aukciji, a sav prihod biće dodeljen dobrotvornim organizacijama.