Predstavljamo vam Heineken Loung dizajn za noćni život...
Heineken Pop-Up City Lounge, je drugo izdanje "Open Design Exploration" serije brenda i nastala je od strane dvadesetak mladih dizajnera iz celog sveta, kao odgovor na sugestije o tome šta lounge bar treba da sadrži, od nekoliko desetina hiljada potrošača, koji su delili inspirativne slike na Instagramu.
Sakriven iza industrijske, valovite ljuske od gvožđa "Pop-up Citty Lounge" je intrigantni prostor pun vrhunskih dizajn funkcija koje su kreirane za optimizaciju iskustva noćnog života. Lounge je proizvod posvećenosti brenda za istraživanje društvenog dizajna, koncept koji je imao premijeru ove nedelje u Londonu, pre nego što krene na globalnu turneju nočnih žarišta.
Složenu “Čauru za razgovor" dizajnirao je Victor Hugo Jimenez, delikatno mešajuću pivo, “hoptails” i pića koja su služili u tacnama izgrađenim od leda. Lounge pokazuje koliko vrhunske dizajn funkcije mogu poboljšati naše noćno životno iskustvo.