Cersaie 2019: nova vizija budućnosti

Kako bi reflektovali brojne promene kroz koje je ovaj sajam prošao u proteklim godinama, kao i širi razvoj u svetu arhitekture i dizajna, Cersaie usvaja sasvim novi imidž…

Svake godine, arhitekte, dizajneri, preduzimači, prodavci, italijanski i inostrani izlagači diskutuju na temu keramičkih pločica i kupatilskog nameštaja tokom ovog sajma, kako bi se upoznali sa najnovijim razvojima u industriji, sklapajući pritom profesionalne veze visokog profila, istovremeno istražujući inovativne proizvode i projekte, koje predstavljaju vodeće italijanske i internacionalne kompanije.

Nazvan OPEN CERSAIE, novi koncept izložbe će se fokusirati na diverzitet i obratiće se sasvim novoj ciljnoj grupi. U skladu sa ovom idejom, kreiran je novi logo i novi piktogram, kako bi CERSAIE dobio obimniju i institucionalnu arhitekturu brenda, koja može izaći na kraj sa svim izazovima sve više takmičarski nastrojenog sveta. Imidž novog koncepta je vizuelno povezan sa najvažnijim inicijativama koje CERSAIE usmerava prema brojnim ciljnim grupama: Building Dwelling Thinking programom arhitektonskih sastanaka; Cersaie Business misijama namenjenim internacionalnim arhitektama; dizajnerskim i lifestyle sastancima koji se održavaju u Press Cafeu; praktičnim i teorijskim demonstracijama u Tiling Town; Italian Style tematskim izložbama; i sastancima vezanim za renovaciju prostora, namenjenim krajnjim kupcima u okviru Cersaie Designs Your Home.

Ista otvorena vizija može se videti u strategiji imidža i medijskom planu, koji za cilj imaju da Cersaie predstave kao jedan od ključnih internacionalnih događaja za inovatore, istovremeno želeći da se obrate sasvim novoj publici kroz veće investicije u digitalnom sektoru. Sajt sajma, www.cersaie.it je takođe restilizovan, pa sada sadrži vizuelno privlačne elemente.

Kao rezultat svih ovih poduhvata, Cersaie se transformiše iz “izložbenog” prostora u prostor sa kojim se možemo poistovetiti. Offline i online svetovi se spajaju, a “komunikacija” postaje “konverzacija”. Nova relaciona dinamika može biti razvijena pre, tokom i nakon sajma, a može biti nastavljena i tokom godina koje prolaze, kako bi se održao visok nivo interesovanja i pažnje. Društvene mreže igraju vitalnu novu ulogu u ovoj strategiji, kao virtuelni prostori gde Cersaie može skovati moćni identitet i otvoriti svoja vrata izlagačima, posetiocima, influenserima i samom gradu.

Poznata po svojoj gostoljubivosti, inkluzivnosti i otvorenom duhu, Bolonja je savršeno mesto za razvoj ove otvorene vizije, posebno tokom Bologna Design Week manifestacije. Bilo da se šetate kroz centar grada ili uživate u vinu koje se proizvodi u brdima nedaleko odatle dok degustirate specijalitete jedne od najčuvenijih regionalnih kuhinja u Italiji, ona je savršeno mesto za sklapanje i izgradnju novih veza.

Uz podršku istorijskog grada Bolonje, Cersaie je fokusiran prema budućnosti i spreman je da prihvati sve promene koje tek biti predstavljene na ovogodišnjem izdanju, koje se održava tokom ovog meseca.

Foto: Cersaie

Povezane teme

19.04.2024 Lifestyle

Da li biste se kupali u bazenu na litici stene?

Wanna Jungle Pool Bar je neverovatna destinacija koja vam omogućava da se kupate u prelepom bazenu na ivici stene

16.04.2024 Lifestyle

Otvoren prvi luksuzni Versace hotel u Aziji

Prvi luksuzni hotel čuvenog brenda u Aziji, Palazzo Versace Macau uspešno spaja klasične uticaje barokne i antičke grčke arhitekture, pod kreativnim nadzorom Donatele Versaće.

11.04.2024 Lifestyle

Mali hotel koji prati ritam godišnjih doba

Hotel Floriel je više od smeštaja - to je pravo umetničko delo, dnevna izložba lokalnih umetnika, zanatlija i proizvođača.

08.04.2024 Lifestyle

Dočekajte proleće u najlepšim hotelima Grčke

Svaki od ovih njih nudi jedinstveno i nezaboravno iskustvo, spajajući grčko gostoprimstvo sa luksuznim sadržajima i zadivljujućim okruženjem, što ih čini idealnim izborima za prole...

05.04.2024 Lifestyle

Za ručak sa stilom: restoran koji izgleda kao kraljevska dnevna soba

Restoran La Panthera je više od restorana - to je iskustvo koje pruža spoj luksuza, elegancije i prirode, stvarajući oazu evropskog šarma u srcu Indije.

02.04.2024 Lifestyle

Dobrodošli u Xique, elegantan hotel inspirisan lokalnom estetikom

Ovo magično mesto nastoji da spoji opuštanje, harmoniju sa okolinom, očuvanje kulture, društveni i ekonomski razvoj i arhitektonski izraz.

30.03.2024 Lifestyle

Vodimo vas u najšareniji hotel na svetu: Salut Maroc!

Fuzija tradicionalnih marokanskih elemenata, poput šarenila pločica i islamskih uzoraka, sa modernim dizajnom nameštaja stvara atmosferu koja oduzima dah.

27.03.2024 Lifestyle

Rajski kutak Halkidikija: očaravajući hotel Kappa Resort

Smešten među bujnim mediteranskim zelenilom, ovaj hotel odiše elegancijom i udobnošću, pružajući gostima nezaboravan doživljaj odmora.

24.03.2024 Lifestyle

Brutalizam u svom najboljem izdanju: restoran koji vam daje osećaj da ste na obali mora

Restoran omogućava širok pogled na izvanredan pejzaž zaliva Santander, i daje osećaj da ste na moru.

21.03.2024 Lifestyle

Nayara Bocas del Toro: predivan primer opuštajuće inovacije i bezvremene elegancije

Smešteni tamo gde su tirkizne vode tople tokom cele godine, možete uživati u beskrajnim avanturama ili se jednostavno prepustiti relaksaciji.

18.03.2024 Lifestyle

Bvlgari Tokio: savršen spoj italijanske elegancije i japanske tradicije

Doživite vrhunski luksuz i besprekornu uslugu u Bvlgari hotelu gde se savremena elegancija sastaje s bezvremenskom klasikom, stvarajući nezaboravno iskustvo koje će očarati i najza...