Italijanski proizvodi za naše domove oduvek su posedovali jedinstvenu estetiku, koja je savršena kombinacija forme i funkcije…
Webert kompanija je jedna od onih koje ne odustaju od svoje dizajnerske filozofije pod uticajem popularnih trendova, već nam dozvoljavaju da uživamo u vanvremenskoj lepoti svakog komada. Slogan njihove najnovije kampanje je “Webert bira lepotu”.
Pored proizvoda za kupatila čije je glavno oličenje visoki kvalitet, oni se bave raznim drugim stvarima, odnosno kreiraju proizvode sa istančanom estetikom, kvalitetom i delikatnim balansom svih elemenata.
Na prošlogodišnjem sajmu kupatila koji se održao u Milanu, ovaj brend predstavio nam je kompletan asortiman aksesoara, koji će svojim izgledom ulepšati svaki naš prostor. Setite se da je suština ponekad u sitnicama.
Takođe, deo njihove ponude bila je i celokupna kupatilska oprema koja odgovara na sve zahteve potrošača modernog doba. Svaki njihov proizvod ima svoj jedinstveni stil i može se uklopiti u praktično svako okruženje – od modernih minimalističkih, do onih retro starinskih.
Kao i svaki brend koji želi da bude poznat po visokom kvalitetu, Webert sve svoje dizajne proizvodi u svojim pogonima kako bi se savršeno ispratio čitav proces kreiranja, odabir vrhunskih materijala i završnica. Krajnji proizvod uvek bude nešto što ljubitelje lepog i estete obori sa nogu.
Oni su u Milanu predstavili nekoliko kolekcija, a jedna od njih je bila Opera, koja nam je ponudila dve verzije kupatila, odnosno klasično i moderno uz odabir personalizovanih završnih detalja u vidu roze zlatne i grafitne nijanse koje savršeno naglašavaju lepotu svakog njenog dela.
Elio asortiman predstavljen je u varijaciji od nerđajućeg čelika, koji će se idealno uklopiti uz svaki moderni stil, dok je Aria kolekcija dobila novu paletu od šest boja, kako bi bila još prilagodljivija vašim domovima.
N.Đ.