Imali smo prilike da zavirimo u Ikeu pre zvaničnog otvaranja!
Za predstavnike medija organizovana je mogućnost da dva dana pre zvaničnog otvaranja, koje je zakazano za 10. avgust, zavire u magični svet inspiracije za uređenje doma.
Naši domaćini bili su Stefan Vanoverbeke - generalni direktor kompanije IKEA za jugoistočnu Evropu, Vladimir Moga - direktor robne kuće, Ana Krnetić - menadžerka za dizajn enterijera i Maja Vujašković Đureinović - menadžerka za korporativne komunikacije.
Jednostavnost je način življenja, pa otkrivamo na licu mesta da li je to ključ uspeha IKEA robne kuće koja u svom asortimanu nudi oko 9500 dobro dizajniranih i funkcionalnih artikala po pristupačnim cenama.
Robna kuća IKEA nalazi se odmah iza mesta gde je do nedavno bila naplatna rampa u Bubanj potoku, impozantno izgleda i prostire se na oko 33.000 m2 i dva nivoa, pritom je ovaj novootvoreni objekat 400-ti u svetu i jedan od većih.
Ukoliko ste po artikle ovog brenda sve do sada odlazili u obližnje susedne zemlje, onda znate da svaka IKEA poseduje donji nivo, gde su prozvodi za kuću i aksesoari, kao i igračke, i gornji nivo, koji je showroom u kojem se nude gotova rešenja za svaki deo stana.
Iako je ova kompanija osnovana još davne 1943. godine, moglo bi se reći da je neverovatno mlada i savremena za svoje godine.
Svi proizvodi su jasno obeleženi, sadrže dimenzije i cene, a ono što je karakteristika IKEA proizvoda je šifra zahvaljujući kojoj sami možete u magacinu pronaći artikal koji tražite.
Da li znate da koncept pakovanja nameštaja u ravne kutije, tzv. flat koncept datira iz 1956. godine? Politika Ikee je da kupci sve rade sami – od biranja proizvoda, transporta pa do pakovanja. Flat koncept vam omogućuje da lako preneste željeni artikal do vaše destinacije.
Za sve kupce obezbeđen je i parking sa 1.390 mesta kao i 25 kasa za plaćanje, pa se svi koji s nestrpljenjem očekuju 10. avgust, ne moraju plašiti da li će pronaći parking mesto.
Možete neometano uživati u kupovini iako krenete sa decom, jer postoji mogućnost da vam osoblje pripazi dete u periodu do 30 minuta.
Većina IKEA proizvoda predstavljena je u katalogu koji važi do kraja juna sledeće godine, a distribucija kataloga otpočinje već 10. avgusta i biće podeljen na čak 900.000 hiljada adresa.
Kada budete pogledali katalog, shvatićete zašto je on svojevrsna biblija za uređenje enterijera i zašto se godišnje odštampa više primeraka ovog kataloga nego i same Biblije.
N.V.T.
foto: Goran Matejin