Kaže se da uspeh prodajnog prostora u mnogome zavisi od toga da li kupovina u njemu pruža posetiocima jedinstveno iskustvo. Svakako, pri uređenju enterijera prodajnih mesta jedna od važnijih odluka je i izbor podne obloge...
Osećaj kvaliteta i udobnosti, prava atmosfera i adekvatan imidž, dobrim delom zavise i od poda. U isto vreme, pod u prodajnim objektima mora da zadovolji i praktične zahteve poslovanja: da bude otporan, trajan i isplativ, kao i da se lako održava.
Kompanija Tarkett nudi veliki izbor podnih obloga koje u potpunosti odgovaraju na ove zahteve, što su prepoznali i naši kllijenti, lideri u svojim branšama – kao i Tarkett.
Telenor Flagship radnja u centru Beograda
Za potrebe redizajna Telenorove Flagship radnje u Knez Mihajlovoj ulici u Beogradu, bilo je neophodno da se kreira topla atmosfera prostora, tj. okruženje u kom se posetioci osećaju kao kod kuće. U isto vreme, rešenje je trebalo da prati i „poslednji krik” mode, jer su za ovu vrstu prostora imperativ visok kvalitet i moderan, atraktivan dizajn koji reflektuje Telenorov osveženi vizuelni identitet.
Sa praktične strane, visoka frekvencija posetilaca je od podne obloge zahtevala izdržljivost i niske troškove održavanja.
Rešenje je pronađeno u luksuznim vinil pločama (LVT) iz Tarketta u dve kolekcije. „Drveno - kameni” dizajn kolekcije ID Inspiration 55/70 je sjajno dopunjen belim dezenom kolekcije Tapiflex Living Plus, sa bojom Esquisse White, što se ispostavilo kao pun pogodak u stvaranju upravo željene atmosfere.
Duga eksploatacija i očuvan izgled
LVT su savremeni koncept modularnih podova, namenjenih stvaranju jedinstvenih enterijera u prodavnicama, ugostiteljskim objektima, kancelarijskim prostorima...
Sa zaštitnim slojem otpornim na habanje, LVT obezbeđuje dug životni vek proizvoda uz očuvan kvalitet i izgled. Uz to, troškovi održavanja su minimalni, bez potrebe za voskiranjem i poliranjem tokom čitavog veka trajanja.
Knjižare Vulkan
Knjižare Vulkan, najpoznatiji i najveći knjižarski lanac u zemlji, za potrebe otvaranja novih i renoviranja postojećih knjižara, prošle godine je tragao za novim rešenjem za podove u skladu sa specifičnim zahtevima prostora i imidžom kompanije.
Zahtevi su bili jasni: tražio se pre svega kvalitet – podna obloga koja će izdržati ogroman broj posetilaca, ali i biti laka za održavanje. S obzirom da se radi o prilično popunjenom prostoru i da same knjige, papirna galanterija, gift program i ostatak asortimana stvaraju već prilično šarmantno, šareno i veselo okruženje, odlučeno je da rešenje za pod svakako treba da bude mirnije i svedenije.
Sve što vam je potrebno: dobra knjiga i sigurno tlo pod nogama!
Izbor je pao na Tarkettovu komercijalnu vinil kolekciju Prizma, a kao idealan dezen, odabran je Stella 9 – tamno siva podloga sa vernom imitacijom čipsa i svetlucavih čestica. Ovo rešenje u isto vreme daje utisak očiglednog kvaliteta, obezbeđuje potreban neutralan ton i uspešno maskira manje ogrebotine i zaprljanja.
Prizma je kompaktan i izuzetno otporan pod sa specijalnom Extreme PUR zaštitom, koja mu daje izvanrednu otpornost, neophodnu za ovu vrstu prostora. „Extreme protection“ obezbeđuje 7 puta veću otpornost na utisnuća, ogrebotine i fleke od podova sa standardnim tretmanom, ne dozvoljavajući prodiranje prljavštine u materijal.
Praktičnost i povrat investicije
Površinski tretman savremenih vinila iz Tarketta drastično smanjuje troškove čišćenja i održavanja – pod je dovoljno jednom dnevno prebrisati vlažnom krpom i neutralnim deterdžentom – omogućujući brz povrat investicije. Uz Tarkett komercijalnu garanciju na 10 godina, značajan faktor je i odličan odnos kvaliteta i cene ovog proizvoda.
Kakvi god da su specifični zahtevi Vašeg prodajnog prostora, Tarkett profesionalna rešenja su tu da pruže pravi odgovor i podršku u stvaranju vrhunskog iskustva posetilaca i uspešnog poslovanja.