Mozaici koji očaravaju ljude svojom lepotom i kreativnošću, pločice koje oponašaju materijalne kvalitete mermera, drveta ili betona ...
Firma Bisazza je od stalnog istraživanja u estetici napravila svoje snažan zaštitni znak. Pravi luksuzni brend, poznat na međunarodnoj sceni dizajna, Bisazza je ponovo izumeo umetnost staklenog mozaika, tradicionalno vezanog za dekoracije na otvorenom.
U stvari, Bisazza je pretvorila mozaik u unutrašnju završnu obradu, pogodnu za poslovne objekte i privatne kuće. Od svog osnivanja 1956. godine, Bisazza je dizajnirala i proizvela mnoge prelepe kolekcije, dostupne u širokom rasponu stilova od staklenog mozaika do keramičkih završnih obrada, i od luksuznog kupatilskog nameštaja do kućnog dekora.
Više od dvadeset pet godina Bisazza radi u partnerstvu sa nekoliko vrhunskih međunarodnih dizajnera iz oblasti dizajna enterijera, mode i umetnosti, kao što su: Tord Boontje, Romeo Gigli, Jaime Haion, Alessandro Mendini, Nendo, Fabio Novembre, Ettore Sottsass, Patricia Urquiola, Marcel Vanders, modni brend Emilio Pucci i još mnogo njih. Delimično zahvaljujući partnerstvu sa svetom mode i enterijera, Bisazza je postala referentna tačka na međunarodnoj sceni dizajna.
N.V.T.
Izvor Design Best
Foto Bisazza